Separet Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Eksmann. Har vært separet siden mai 2020, det var jeg som ville ut av ekteskapet, men min eksmann fant seg ny venninne etter få uker, de er nå et par. Men han deler alt med meg, alder på barn, hvordan fødselen var med den første, jeg har fått masse info om nye dama, noe jeg ikke er intrisert i eller mener at man ikke forteller eks kona, vi har et veldig opp å ned forhold venner en uke bitre uvenner neste. Det jeg trenger tips om er dette normalt?.. Jeg ser jo at det er mye grums mellom oss, men jeg synes han er litt tåpelig, å at han utleverer sin nye vennine til meg på denne måten er jo litt rat...
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Hvorfor sier du ikke bare fra til ham at han ikke bør dele sånt med deg? Anonymkode: 870bb...4fc 8
Separet Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvorfor sier du ikke bare fra til ham at han ikke bør dele sånt med deg? Anonymkode: 870bb...4fc Lover at det har jeg... men det kommer stadig noe nytt, har sakt han kan dele det med sine søster å mor men det vil han ikke....
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Jeg synes det er tåpelig å være sur når du er den som ville avslutte det. Det er bra at han har en ny dame. Jobb med deg selv, bli en ny deg. Ikke vær sur og bitter. Anonymkode: 904b7...521 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Separet skrev (1 time siden): Eksmann. Har vært separet siden mai 2020, det var jeg som ville ut av ekteskapet, men min eksmann fant seg ny venninne etter få uker, de er nå et par. Men han deler alt med meg, alder på barn, hvordan fødselen var med den første, jeg har fått masse info om nye dama, noe jeg ikke er intrisert i eller mener at man ikke forteller eks kona, vi har et veldig opp å ned forhold venner en uke bitre uvenner neste. Det jeg trenger tips om er dette normalt?.. Jeg ser jo at det er mye grums mellom oss, men jeg synes han er litt tåpelig, å at han utleverer sin nye vennine til meg på denne måten er jo litt rat... Høres ut som du henger deg opp i hans omtale av den nye kjæresten når det er din og hans kranglete relasjon som er problemet. Anonymkode: e3b2d...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 Hvordan får du denne infoen som du ikke ønsker? Er det muntlig, så avbryt han hver gang han begynner. Er det på telefon, legg på. Er det på messenger, blokker han et døgn hver gang han gjør det. Anonymkode: f48da...3e9 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 BLOKKER HAN DA Anonymkode: d8b7c...837 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #8 Skrevet 11. februar 2021 Hvorfor gir du han rammer til å fortelle deg alt dette da? Tydelig at han bruker deg som bestekamerat nå. Anonymkode: 08370...9b0 3
Gjest Alterego666 Skrevet 12. februar 2021 #9 Skrevet 12. februar 2021 Bruk energien din på å forbedre ortografien din.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #10 Skrevet 12. februar 2021 Med mindre dere har barn sammen ser jeg ingen grunn til at dere trenger å ha kontakt med hverandre med mindre dere absolutt vil. Det ser jo ut som du plages av å høre om livet hans, så hvorfor gidder du? Har dere barn sammen er det jo bare å la all kommunikasjon handle om deres felles barn, alt annet kan kuttes. Anonymkode: 867c2...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #11 Skrevet 12. februar 2021 Har dere barn sammen? Om ikke så bare blokker han overalt. Anonymkode: e9774...669
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #12 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dere barn sammen? Om ikke så bare blokker han overalt. Anonymkode: e9774...669 Om dere har barn sammen så hadde jeg bare ignorert meldinger som handler om hans nye dame. Handler det om ungene så må du selvsagt svare. Anonymkode: e9774...669
Skyblue7 Skrevet 12. februar 2021 #13 Skrevet 12. februar 2021 Sånn var min ex-mann med sin ex. Han fortalte henne ALT for mye om vårt forhold, hun ble den han betrodde seg til. Veldig sårende! Men han har jo nå blitt ex mann, og jeg kommer aldri til å fortelle ting om mitt nye forhold. Jeg vil anbefale deg å be han slutte å fortelle så mye. Ingen som tjener på det. Du får too mutvh information og hun opplever det nok som sårende.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #14 Skrevet 12. februar 2021 Intrisert🙄 Anonymkode: 7b4ce...21a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå