Gå til innhold

Hva heter den reseptbelagte kremen som har retinol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke erfaringer har du med den? Er det et godt anti-age produkt? Strammer den opp og forynger huden? Og hva med rynker?

Vil gjerne høre din erfaring -hva som ble bedre/hva som gjør at du bruker den! Og hvordan forklare lege at man ønsker dette produktet? (Har ikke uren hud, men er i starten av 40 årene og ønsker gode anti-age produkter for ansiktet, hals og brystet

Anonymkode: 25efc...4d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Airol. Den inneholder tretinoin som er en mer effektiv for av retinol. 

Jeg har brukt det en stund og syntes det funker vekstutvikling bra. Begynte å bruke det for å fjerne noen akne arr (funker bra). Men fortsatte pga antiage effekten.

Er 31 og fikk nylig en kommentar av en yngre kollega at hun syntes det er helt sykt at jeg er 28. Hun var sikker på at jeg ikke kunne være mer enn 24. (Ok.. Vet det var utrolig teit a av meg å si at jeg var 28 når jeg egentlig er 31, men jobber med mange unge og vi hadde drukket og jeg ville passe inn..) uansett jeg bruker selvsagt solkrem hver dag sammen med airol som jeg har brukt daglig i noen år. Funker veldig bra. Ser jeg ikke har fått noen flere linjer en det jeg hadde i midten av 20årene hvertfall... Hjelper også veldig på merket og arr i ansiktet.

Mitt tips er å blande en liten mengde med hyloronic acid fra the ordinary. Det tynner den ut og gir fukt som motvirker flassingen en kan få av Airol alene. 

Anonymkode: 6e7a8...990

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...