AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Hun har vært kjemperolig fram til nå. Vi var på fysio på mandag hvor det ble konstantert at hun er litt stiv i nedre del av kroppen og ene sjekken gjorde tydeligvis kjempevondt for babyen vår. Etter det har kveldene vært ett mareritt. Hun brøler og skriker, kaver og klikker helt når jeg prøver å amme henne, dette skjer kun på kvelden. Får ikke til å koble henne på. På dagen er det ingen problemer. Hun er 3,5 mnd gammel. Noen som vet hva dette kommer av? Jeg kjenner jeg blir helt utslitt av kveldene Anonymkode: 024b5...62c
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Ta kontakt med fastlegen Anonymkode: 0a777...d4b 1
spegel Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 Tipper hun er trøtt. Da min var på den alderen ble han fryktelig trøtt i 18.30 tida. Han klarte ikke å spise i stua som vanlig, kun i senga der det er mørkt og kjølig. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 Synes også det høres ut som hun er skikkelig trøtt Anonymkode: ce426...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Skrevet 12. februar 2021 Tipper hun trenger mer mat, litt typisk i den alderen. Anonymkode: 77b6c...372
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #6 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hun har vært kjemperolig fram til nå. Vi var på fysio på mandag hvor det ble konstantert at hun er litt stiv i nedre del av kroppen og ene sjekken gjorde tydeligvis kjempevondt for babyen vår. Etter det har kveldene vært ett mareritt. Hun brøler og skriker, kaver og klikker helt når jeg prøver å amme henne, dette skjer kun på kvelden. Får ikke til å koble henne på. På dagen er det ingen problemer. Hun er 3,5 mnd gammel. Noen som vet hva dette kommer av? Jeg kjenner jeg blir helt utslitt av kveldene Anonymkode: 024b5...62c Høres jo ut som du bør ta en tur til kiropraktor som er erfaren med barn. Kan ha fått en vridning eller noe dritt. Hun protesterer kun fordi det er noe som stopper henne så husk at mest sannsynlig har hun smerter av ett eller annet slag så ikke bli irritert på henne eller herje for mye med henne osv. OBS OBS en liten rist og de kan få hjerneblødning så være forsiktig med baby og ingen babyer brøler. De gråter høyt og de gråter når det er noe som plager dem ikke for å gjøre seg vanskelig for babyer handler kun på behov og kan bli forhindret av helse. Anonymkode: f3b66...80e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #7 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres jo ut som du bør ta en tur til kiropraktor som er erfaren med barn. Kan ha fått en vridning eller noe dritt. Hun protesterer kun fordi det er noe som stopper henne så husk at mest sannsynlig har hun smerter av ett eller annet slag så ikke bli irritert på henne eller herje for mye med henne osv. OBS OBS en liten rist og de kan få hjerneblødning så være forsiktig med baby og ingen babyer brøler. De gråter høyt og de gråter når det er noe som plager dem ikke for å gjøre seg vanskelig for babyer handler kun på behov og kan bli forhindret av helse. Anonymkode: f3b66...80e Jeg synes ikke det høres ut som en vridning el., da ville hun jo helt hele dagen, ikke bare på kvelden. Og greit at man skal ta godt vare på babyer, men de tåler veldig mye, de er jo nettopp født, deter jo heftig. Om de var så skjøre ville aldri de fleste vokst opp. Jeg synes er enig med de som skriver at det kan være trøtthet. Eller kveldsuro. Prøv å avslutte dagen tidligere. Skru ned lys og lyder for å begrense inntrykk. Anonymkode: bd820...0ae
IkkeStudentLenger Skrevet 12. februar 2021 #9 Skrevet 12. februar 2021 13 minutter siden, Moonies said: Les om kveldsuro og utviklingstrinn 😊 Enig!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #10 Skrevet 12. februar 2021 Når legger dere hun? Min sønn begynte i 3 mnd alderen å legge seg tidligere, som ofte hører med utviklingstrinnet i den alderen. Gikk fra 23 tiden til 18.30 ish på 2 uker. Tok litt tid for meg å skjønne at jeg hver dag skulle legge for natten enda litt tidligere enn dagen før 😅 Resultatet ble da en helt rabiat og overtrøtt baby. Jeg og tenker at hadde hun hatt fysiske smerter så hadde hun også hatt vondt på dagtid. Anonymkode: 9ee50...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå