AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Hva er det folk kjefter på deg for i din jobb, som ikke er din feil? Inspirert av tråden om jobb der en fra koronateamet får utrolig mye ufortjent pes fra innbyggere. Blir du truet, kalt stygge ting eller får skylden for systemsvikt? Jeg kan begynne... Saksbehandler. Får mye pes fra pårørende som mener at jeg skal kunne gjøre unntak akkurat for deres gamle far, mor eller annet familiemedlem. Jeg forteller gang på gang at folk må søke tidsnok, fordi vi ikke kan kaste oss rundt og finne løsninger på tre arbeidsdager. Vi ber folk søke og ukene går uten at de søker, så ringer de sjefen og klager på oss fordi "det ikke har skjedd noe siden sist", selv om de vet at det er fordi de ikke har søkt. De har problemer hjemme og forventer at kommunen skal ordne opp i alt mens de selv sitter passive. Men de aller aller fleste er fine folk som gjør at jeg har en meningsfull jobb jeg elsker! Anonymkode: 936cf...4ba
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Når jeg sier fra om ting...De liker visst nikkedukker, disse sjefer. Anonymkode: 1bf68...4da
Khadira Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 Ja, kunder kjefter meg huden full fordi vi sier ifra at om at de må bruke munnbind.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå