Gå til innhold

Lavkarbo og godis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har starta på lavkarbo og allerede gått ned noen kilo.. Har hatt god nedgang denne uken også, men i morgen skal vi ha barnebursdag og jeg vurderer å spise litt godteri. Hvor mye vil dette ødelegge for nedgangen denne uken? Vil jeg gå opp litt eller vil vekten kunne stå stille?

Anonymkode: 3f94d...24d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ca 7000kalorier I en kilo. Regner med du har tenkt å holde deg godt under det 

Anonymkode: 30fe6...fab

Skrevet

Hvor streng lavkarbo spiser du? Jeg har skeiet ut et par ganger uten at det har gjort noe utslag på vekten. Men jeg blir litt uggen i kroppen. Jeg får en liten reaksjon av karbohydratene. Da er det snakk om å ta en hvetebolle feks også går det måneder til en evt ny utskeielse. Hvis du går opp i vekt av det vil jeg tippe det kun er vann. 

Anonymkode: 44c2b...b9f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er ca 7000kalorier I en kilo. Regner med du har tenkt å holde deg godt under det 

Anonymkode: 30fe6...fab

Nei, jeg får holde meg under det! 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvor streng lavkarbo spiser du? Jeg har skeiet ut et par ganger uten at det har gjort noe utslag på vekten. Men jeg blir litt uggen i kroppen. Jeg får en liten reaksjon av karbohydratene. Da er det snakk om å ta en hvetebolle feks også går det måneder til en evt ny utskeielse. Hvis du går opp i vekt av det vil jeg tippe det kun er vann. 

Prøver å holde meg unna så godt som mulig, men er ingen krise om jeg spiser litt karbohydrater. Men jeg har ikke spist godteri enda, og har så lyst på i morgen. Jeg blir bare så usikker på om det er verdt det! 😕

Skrevet

Aller helst er det jo best å holde seg unna, det finnes jo noen dent tyggepastiller som kan brukes som erstatning eller så får du kjøpt noe sukkerfritt på helsekosten eller store meny butikker. Men ofte kan søtningstoffet gi litt magevondt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...