Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!
Er på jakt etter en ny foundation, men jeg har ikke særlig god peiling på sminke, så tenkte å høre om noen kan komme med tips til hva som kan passe :) Har en del urenheter og røde områder i fjeset, så det må først og fremst være en foundation med god dekkevne (uten at den ser ut som en maske). Ønsker ikke en veldig matt finish, men heller ikke en som er for glowy. Det er viktig at den sitter godt, at den ikke sklir av så fort man tar seg i fjeset eller blir litt svett. Jeg er student, så prisklassen kan ikke være for høy. 

Har god erfaring med Estee Lauder Double Wear, men prisen blir for drøy i lengden. Har brukt Isadora Active Allday en stund nå. Syns den er relativt OK, men den kan fort se litt for tørr ut på huden min. 

På forhånd takk for tips 😄 

Anonymkode: 37e5f...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker godt Maybelline Fit Me Matte & Poreless Foundation, men den er ganske matt. Billig og god iallfall :)

Skrevet

Det blir på siden av det du spør om, men bruker du hudpleieprodukter som kan hjelpe mot urenhetene og rødheten i huden din? 

Skrevet

Hvilken hudtype har du? Om du heller mot tørr eller normal hud bør du styre unna veldig matte foundationer, for da ser man fort veldig tørr og smuldrete ut. 

Anonymkode: e3bb5...661

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...