AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Jeg kjøpte meg nettop et par skinnstøvletter, den jeg prøvde på i butikken som var på hylla satt perfekt mens den andre som var på lager satt mye strammere rundt tærne. tror dere det er fordi folk har prøvd på dem på hylla og dem har utvidet seg? Har noen noe gode tips som faktisk funker hvordan jeg kan fortere utvide den ene? Anonymkode: 7e392...f56
Mezzosoprena Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg kjøpte meg nettop et par skinnstøvletter, den jeg prøvde på i butikken som var på hylla satt perfekt mens den andre som var på lager satt mye strammere rundt tærne. tror dere det er fordi folk har prøvd på dem på hylla og dem har utvidet seg? Har noen noe gode tips som faktisk funker hvordan jeg kan fortere utvide den ene? Anonymkode: 7e392...f56 Du vet at stort sett ingen har lik størrelse på føttene vel? Det er helt normalt at sko føles forskjellig på føttene .
OlsenHansen Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg kjøpte meg nettop et par skinnstøvletter, den jeg prøvde på i butikken som var på hylla satt perfekt mens den andre som var på lager satt mye strammere rundt tærne. tror dere det er fordi folk har prøvd på dem på hylla og dem har utvidet seg? Har noen noe gode tips som faktisk funker hvordan jeg kan fortere utvide den ene? Anonymkode: 7e392...f56 Føtter har forskjellige størrelser. Kjøp større, eventuelt en av hver hvis det er mulig.
Gjest Salikatten Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Teatrica skrev (1 minutt siden): Du vet at stort sett ingen har lik størrelse på føttene vel? Det er helt normalt at sko føles forskjellig på føttene . Da burde man vel ha en størrelse større på den ene foten da?.... Eller skal jeg gå opp en størrelse og la den ene skoen være for stor for den ene?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Ikke hør på de andre her, det er som du sier at mange har prøvd dem. Spør alltid etter et nytt par, rart du ikke fikk det. Anonymkode: f225b...695 1
Mezzosoprena Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke hør på de andre her, det er som du sier at mange har prøvd dem. Spør alltid etter et nytt par, rart du ikke fikk det. Anonymkode: f225b...695 For det er ikke allment kjent at ikke føttene er like store 😂 1
herremann Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 Hvor mye større er den ene? Tror du dette er en produksjonsfeil? Skinnstøvletter skal uansett bruke skotre, så bare finn ett par som er en størrelse for stor, så vil dette ordne seg.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #8 Skrevet 11. februar 2021 Teatrica skrev (47 minutter siden): For det er ikke allment kjent at ikke føttene er like store 😂 Hvis ikke dette er noe TS har merket før, så er det bare at folk har brukt skoene. Ja, jeg har en fot som er et par mm større enn den andre, men det er jo et problem hver eneste gang jeg skal ha sko... Anonymkode: f225b...695 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #9 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvis ikke dette er noe TS har merket før, så er det bare at folk har brukt skoene. Ja, jeg har en fot som er et par mm større enn den andre, men det er jo et problem hver eneste gang jeg skal ha sko... Anonymkode: f225b...695 Jeg har en fot som er litt større en den andre, men det er likevel ikke alle skoene jeg merker det. Anonymkode: 1ee5d...00e
Mezzosoprena Skrevet 11. februar 2021 #10 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis ikke dette er noe TS har merket før, så er det bare at folk har brukt skoene. Ja, jeg har en fot som er et par mm større enn den andre, men det er jo et problem hver eneste gang jeg skal ha sko... Anonymkode: f225b...695 Jeg har ulik størrelse, og merker det egentlig nesten aldri - men med skinnsko og spesielt Dr. Martens blir vet veldig merkbart...
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #11 Skrevet 12. februar 2021 Teatrica skrev (11 timer siden): Du vet at stort sett ingen har lik størrelse på føttene vel? Det er helt normalt at sko føles forskjellig på føttene . TS hadde nok visst det om dette var et generelt problem for henne. Siden det ikke er det, kan vi nok anta at det er skoene som er forskjellige, ikke føttene. Anonymkode: 541e7...ba0 1
Mezzosoprena Skrevet 12. februar 2021 #12 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS hadde nok visst det om dette var et generelt problem for henne. Siden det ikke er det, kan vi nok anta at det er skoene som er forskjellige, ikke føttene. Anonymkode: 541e7...ba0 Well ok, da går vi ut fra at du sitter på fasit !
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #13 Skrevet 12. februar 2021 Det er veldig vanlig at den som prøves mye er litt større enn den andre. Den vil nok utvide seg etter hvert den og Anonymkode: c46a9...69f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå