Gå til innhold

Normalt å ville se bra ut for å plage partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har et problem med sinne til tider. Han er klar over det, og sier han jobber med det, men det er forferdelig vondt når det står på. Her om dagen kalte han meg "jævla drittkjerring" under en krangel og jeg kjente at det gjorde så vondt at han sa at at nå sliter jeg med å i det hele tatt like han... vi har et ganske godt forhold stort sett, og vi fikk nylig barn nummer to sammen. Jeg uttrykte til han like før dette skjedde at jeg føler meg klar for å prøve å ha sex igjen etter fødsel, noe han var veldig glad for. Så kom denne kommentaren, og selv om han har beklaget det kjenner jeg at sex med han er helt uaktuelt akkurat nå. Jeg klarer ikke å tenne på noen som kan si noe sånt til meg. Jeg regner med han kommer til å prøve å gjøre det godt igjen på et vis, og vil tro at de vonde følelsene jeg har akkurat nå vil blekne, men så til det rare:

Etter denne krangelen kjenner jeg at jeg ønsker å plage han ved tanken på at vi ikke kommer til å ha sex på en stund! Jeg kom fort tilbake i form etter fødsel, og vet at mannen tenner på meg, og etter denne episoden har jeg begynt å kle meg og sminke meg ekstra sexy. Dette til tross for at det er korona og jeg går her hjemme med en nyfødt baby! Er dette veldig rart? Vi har vært sammen i 13 år.

Anonymkode: cdfdf...2f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg være brutalt ærlig? Høres ikke ut som dere har et bra forhold.

Anonymkode: a0d2e...2a9

• Liker 46
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan jeg være brutalt ærlig? Høres ikke ut som dere har et bra forhold.

Anonymkode: a0d2e...2a9

Nei.. ser du skriver det, og kan til og med skjønne det, men stort sett har vi det bra. Dette er vanlig at skjer på kvinneguiden: kvinner forteller noe fra forholdet sitt og så sier alle at forholdet ikke er liv laga osv. Tror de fleste par har sine ting jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Off, stakkars barn!

Nei, dette dramaet er IKKE noe som alle småbarnsforeldre holder på med. Verken skjellsord eller å pynte seg for å nekte sex.

Oppsøk hjelp, før dette ødelegger ungene helt.

Anonymkode: 14ea3...881

• Liker 17
Skrevet

Er du en drittkjerring? Det lyder jo ikke akkurat Mor Teresa av dette her.

• Liker 9
Gjest theTitanic
Skrevet

Isteden for å erte han kan du ha snakken om hvordan interessen dør når en kjæreste kaller deg for drittkjærring. At du tenner på en snill og omtenksom mann, men føler bare forakt for en som sier sånne ting. Si du blir lei deg, deprimert og føler han ikke liker deg som person. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei.. ser du skriver det, og kan til og med skjønne det, men stort sett har vi det bra. Dette er vanlig at skjer på kvinneguiden: kvinner forteller noe fra forholdet sitt og så sier alle at forholdet ikke er liv laga osv. Tror de fleste par har sine ting jeg. 

Alle par har noe som gjerne kunne vært bedre i forholdet, men noen forhold er giftigere enn andre. Jeg og samboer har et veldig godt forhold, og vi har ALDRI kalt hverandre noe som helst med hensikt om å fornærme, uansett hvor sure vi er. Et godt forhold handler om å respektere hverandre og bygge hverandre opp, og det høres det ikke ut som dere gjør. Og nei, jeg synes ikke noe om å forsøke å "plage" partner på den måten. Det er lite konstruktivt og det kommer ingenting godt ut av det. Skjønner godt reaksjonen din, men det er ikke veien å gå. Ta heller en skikkelig prat om det.

Anonymkode: ecb96...fe9

• Liker 12
Skrevet

Skjønner ikke problemet. Han kaller deg drittkjerring og det du skriver i det videre sider jo at det bare var fastsettelse av fakta fra hans side.

Utrolig bitchete av deg å avvise han seksuelt og gå rundt å bare "se hvor fin jeg er! Se hvor fin jeg er! Du får ikke ligge med meg, eddabædda! 

Du oppfører deg jo som en drittunge. Enig med den som sa at forholdet ditt virker helt grusomt. 

Anonymkode: f252f...c8c

• Liker 5
Skrevet

Ja, TS, dette er tanker jeg tror flere har tenkt.

og det er ikke noe umenneskelig med det heller. Gjør det du, og se hvordan han reagerer... bare fordi du har postet dine innerste tanker her, betyr det ikke at du er en dårlig mor eller noe, av den grunn. Du må da få lov å være deg selv, når det du vil er å igrunn se hvordan han reagerer

sånn oppfatter jeg d

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alle par har noe som gjerne kunne vært bedre i forholdet, men noen forhold er giftigere enn andre. Jeg og samboer har et veldig godt forhold, og vi har ALDRI kalt hverandre noe som helst med hensikt om å fornærme, uansett hvor sure vi er. Et godt forhold handler om å respektere hverandre og bygge hverandre opp, og det høres det ikke ut som dere gjør. Og nei, jeg synes ikke noe om å forsøke å "plage" partner på den måten. Det er lite konstruktivt og det kommer ingenting godt ut av det. Skjønner godt reaksjonen din, men det er ikke veien å gå. Ta heller en skikkelig prat om det.

Jepp og sånn har ikke TS det, fordi folk er forskjellige rett og slett.

folk har det ulikt og det er innerst inne ikke noen fasit på hva som er rett og galt. Det noen oppfatter som følelsesmessig voldtekt, kan andre faktisk bli pirret av, tro d eller ei

• Liker 2
Skrevet

Det du i alle fall ikke skal gjøre er å ligge med han når det kjennes feil. Vent til dere har fått reparert dette :) Sinnasex funker sikkert for noen, men høres ikke ut som du er en av dem.

Anonymkode: 2d835...257

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke normalt å ville plage partner - uansett hvordan du velger å gjøre det.

Skrevet
Jean-Jaques skrev (Akkurat nå):

folk har det ulikt og det er innerst inne ikke noen fasit på hva som er rett og galt. Det noen oppfatter som følelsesmessig voldtekt, kan andre faktisk bli pirret av, tro d eller ei

Men hele poenget til ts er jo at hun ble såret av noe mannen sa, og da er det jo ikke greit. 

Skrevet
Jean-Jaques skrev (5 minutter siden):

Jo visst er det en fasit for hva som er rett og hva som er galt når man har unger. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo visst er det en fasit for hva som er rett og hva som er galt når man har unger. 

Det er ikke sånn at fordi man har barn er man perfekte mennesker. Og dere skal vite at denne krangelen har pågått mens barna sov.. jeg tør påstå at vi gir barna våre en fin oppvekst. Vi elsker dem utrolig høyt og gjør mye gøy med dem (nå er yngstemann veldig liten, men eldstemann er veldig velutviklet og virker lykkelig). Dette er en krangel mellom oss foreldre som barna absolutt ikke har blitt involvert i. Mannen min har et problem med sinne til tider, noe som aldri har gått ut over datteren vår, og jeg er heller ikke redd for at det skal skje med noen av barna. Dette var en krangel som bunnet i dette, og det kom en veldig uheldig kommentar fra han. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er litt Aspergers å si det der. 

Man gjorde det jo sånn i sovjet... store mengder barn ble satt i institusjoner og oppdratt statlig utifra en mal.

nå til dags er det rom for visse i individuelle variasjoner som mødre selv kan definere . Heldigvis.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke sånn at fordi man har barn er man perfekte mennesker. Og dere skal vite at denne krangelen har pågått mens barna sov.. jeg tør påstå at vi gir barna våre en fin oppvekst. Vi elsker dem utrolig høyt og gjør mye gøy med dem (nå er yngstemann veldig liten, men eldstemann er veldig velutviklet og virker lykkelig). Dette er en krangel mellom oss foreldre som barna absolutt ikke har blitt involvert i. Mannen min har et problem med sinne til tider, noe som aldri har gått ut over datteren vår, og jeg er heller ikke redd for at det skal skje med noen av barna. Dette var en krangel som bunnet i dette, og det kom en veldig uheldig kommentar fra han. 

Nei, det er poenget mitt det. Unger får med seg det meste som skjer, langt utover det foreldrene tror. Det er derfor vi heldigvis har barnevern i dette landet.

Kjenner mange med barn, men likevel ingen som holder på som det som beskrives her. 

• Liker 3
Skrevet
Jean-Jaques skrev (Akkurat nå):

Det er litt Aspergers å si det der. 

Man gjorde det jo sånn i sovjet... store mengder barn ble satt i institusjoner og oppdratt statlig utifra en mal.

nå til dags er det rom for visse i individuelle variasjoner som mødre selv kan definere . Heldigvis.

Nei, det er litt skandinavisk sosialdemokrati med barnevern og gode greier. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er litt skandinavisk sosialdemokrati med barnevern og gode greier. 

Hehe 😊

barnevernet er jeg glad for at vi har! Selvom jeg ser hvor du vil. Men staten, og statlig styring står sterkt i Norge, og barnevernet er her av gode grunner tenker jeg...

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er poenget mitt det. Unger får med seg det meste som skjer, langt utover det foreldrene tror. Det er derfor vi heldigvis har barnevern i dette landet.

Kjenner mange med barn, men likevel ingen som holder på som det som beskrives her. 

Jeg er klar over at unger får mye med seg, vi er høyt utdannede og intelligente personer begge to, og det er en grunn til at vi kranglet mens barna sov. Det kan ikke være tvil om at barn får mer med seg mer mens de er våkne enn når de sover? Og mener du at alle foreldre som har sagt stygge ting til hverandre (ikke foran barna) bør få barnevernet involvert?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...