Gjest SMS avhengig Skrevet 18. august 2005 #1 Skrevet 18. august 2005 Jeg strever nemlig litt med SMS skrivingen på min nye E720. Jeg bruker ordbok, og kan ikke finne ut: * hvordan jeg på en enkel måte kan sette inn utropstegn, spørsmålstegn osv. (Finner punktum) * hvordan jeg kan bla igjennom de alternative ordene i ordboken (f.eks når telefonen foreslår ein og jeg vil skrive fin. * hvordan jeg på en enkel måte kan veksle mellom ordbok og ikke-ordbok. Jeg vet at jeg kan gå inn på velg og bla meg ned til symboler osv:MEN DET MÅ DA FINNES EN ENKLERE MÅTE!!! På forhånd takk for svar!
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #2 Skrevet 18. august 2005 Jeg strever nemlig litt med SMS skrivingen på min nye E720. Jeg bruker ordbok, og kan ikke finne ut: * hvordan jeg på en enkel måte kan sette inn utropstegn, spørsmålstegn osv. (Finner punktum) Trykk 1, skift mellom ulike tegn med 0-tasten * hvordan jeg kan bla igjennom de alternative ordene i ordboken (f.eks når telefonen foreslår ein og jeg vil skrive fin. Da bruker du også 0-tasten * hvordan jeg på en enkel måte kan veksle mellom ordbok og ikke-ordbok. Hold inne høyre menyknapp Jeg vet at jeg kan gå inn på velg og bla meg ned til symboler osv:MEN DET MÅ DA FINNES EN ENKLERE MÅTE!!! På forhånd takk for svar! ←
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #3 Skrevet 18. august 2005 Skulle ønske samsung kunne fikse en funksjon for å få stor forbokstav automatisk etter punktum. Det irriterer meg...
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 18. august 2005 #4 Skrevet 18. august 2005 Tusen takk!!!! Har nemlig irritert på meg grå hår her...! Men forresten, hva er høyre menyknapp?
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #5 Skrevet 18. august 2005 Tusen takk!!!! Har nemlig irritert på meg grå hår her...! Men forresten, hva er høyre menyknapp? ← Du har en meny på skjermen, sant? Under den har du to taster. Hos meg har de tastene tre prikker under hverandre, og brukes for å bla i menyene. Den høyre er rett over den røde tasten man slår på/legger på røret med. (Jeg har E700, burde være samme system).
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #6 Skrevet 18. august 2005 Hovedinnlegger igjen... Når jeg trykker på høyre menyknapp når jeg er inne på SMS meldingen, får jeg opp spørsmål om jeg skal "Lagre til utkast?" Det samme spørsmålet får jeg når jeg trykker på knappen under av/legg på knappen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå