AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Hei, er utdannet sivøk og ekstremt lei av å jobbe mye. Har akkurat fått unge og er tilbake i jobb, men har fått helt knekken fordi jeg jobber hele tiden og ikke får tid til ting jeg har lyst til å gjøre. NOen som har tips til hvilke karriereretninger jeg kan ta? Ønsker en jobb det er enklere å legge fra seg mot slutten av arbeidsdagen og en jobb som ikke nødvendigvis krever så mye av meg. Anonymkode: eac86...b90
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Hva jobber du med nå? Anonymkode: 250fd...3d8
Jegvetik Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva jobber du med nå? Anonymkode: 250fd...3d8 rådgiver
Jegvetik Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Jegvetik skrev (Akkurat nå): rådgiver og vippps var jeg ikke anonym lengre haha
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Du bør søke en annen stilling, gjerne kommunalt eller statlig, mulig det minker på arbeidspresset? Jeg jobber selv i kommune og det er ikke så mye stress (er ikke ingeniør men har en stilling der en siv.ingeniør kan jobbe). Anonymkode: fd2cc...1c0
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 Da er kanskje en jobb ved et helseforetak være noe for deg? Ved økonomiavdelingene der er det behov for siviløkonomer innen analyse, budsjett m.m. Eneste tiden på året at det kan være behov for å jobbe overtid er senhøstes. Men dette styrer du selv. Der jeg jobbet hadde alle godt utstyrte hjemmekontor. Anonymkode: c8bf8...6ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå