kat-e Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 I Danmark er alle de største partiene enige om å ha en veldig streng innvandringspolitikk. Den danske statsministeren fra sosialdemokratene og hennes partifeller er også for en veldig streng innvandringspolitikk. Noe av det som har blitt sagt er at målet er å slippe inn null asylsøkere. Flere inkl henne har sagt at alternativet er en sterk negativ endring av det danske samfunnet. De andre partiene støtter henne og flere ønsker å gå lenger. Jeg kan tenke meg bråket om Jonas G Støre eller Frp hadde sagt noe slik. Jeg lurer litt på hvorfor politikere i Norge ikke ser de samme farene som Danmark? Hvorfor frykter og mener danskene at alternativet er en sterk negativ endring i samfunnet, men i Norge er dette berikende? Hvorfor tror man i Norge at vi skal unngå de samme problemene som Malmø, Odense, Rinkby osv? Her i mediene snakkes det sjelden om problemene i Sverige, i Danmark derimot er de sjokkert over utviklingen og vil gjøre alt for å havne i samme situasjon. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå