AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #21 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg synes agurk smaker mye, men det har nok med at jeg hele livet har spist mye mat "som den er", og ikke er avhengig av å f.eks salte ihjel maten for at jeg skal synes det smaker godt. Jeg elsker rene smaker som de er. Jeg synes all frukt og grønt smaker mye, og at alle har sine særegne smaker, og jeg synes til og med at rå potet er godt! Det eneste jeg ikke har helt sansen for rått er vel søtpotet tror jeg. Jeg innser når jeg skriver dette hvorfor legen sier han aldri har sett så perfekte blodprøver med nivå av vitaminer og mineraler. Det er ikke så vanskelig når man liker alt av frukt og grønt. Så det er vel det som er vitsen med blant annet agurk og ikke bare drikke vann i stedet Anonymkode: 09e10...1c7 😂 for et innlegg Anonymkode: 84c45...675 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. februar 2021 #22 Del Skrevet 11. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): ...fordi agurkskiver løfter opplevelsen av en del andre typer pålegg. Finnes alltid i mitt kjøleskap. I den linken over her står det at man ikke skal ha agurk i kjøleskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #23 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva er vitsen med å spise agurk når den består av 97% vann? Er det bare for å fylle magen med noe? Kan man like gjerne droppe agurken og heller drikke et glass vann? Anonymkode: a1012...4d5 Agurk inneholder veldig mye bra, og den væsken i agurken er rene medisinen. Prøv å juice 1-2 agurker, så drikker du agurkjuicen på tom mage. Det er vidunderlig for hud og kropp og mage! Anonymkode: ec059...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar 2021 #24 Del Skrevet 11. februar 2021 Frøkensina skrev (5 minutter siden): I den linken over her står det at man ikke skal ha agurk i kjøleskap Man kan finne alle varianter av "gode råd" og "ny forskning viser" i alle retninger. Jeg bygger mine handlinger på utprøvinger fra et helt liv. Agurk har det helt fint i kjøleskap, men ligger den for tett på kjøleelement, så går det litt fort vestover. Husker en derimot på det og legger den der grønnsaker skal oppbevares, så går det helt fint. Kald agurk smaker nyydelig. Syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. februar 2021 #25 Del Skrevet 11. februar 2021 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Man kan finne alle varianter av "gode råd" og "ny forskning viser" i alle retninger. Jeg bygger mine handlinger på utprøvinger fra et helt liv. Agurk har det helt fint i kjøleskap, men ligger den for tett på kjøleelement, så går det litt fort vestover. Husker en derimot på det og legger den der grønnsaker skal oppbevares, så går det helt fint. Kald agurk smaker nyydelig. Syns jeg. Men nå i det siste har det gått rett vest med agurkene mine når jeg har de i den nederste skuffen, som er til grønnsaker. Så da ble jeg forvirret av den «oppbevar agurk i 12 grader» for jeg har slettes ingen 12 graders steder 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #26 Del Skrevet 12. februar 2021 Frøkensina skrev (1 time siden): Men nå i det siste har det gått rett vest med agurkene mine når jeg har de i den nederste skuffen, som er til grønnsaker. Så da ble jeg forvirret av den «oppbevar agurk i 12 grader» for jeg har slettes ingen 12 graders steder 😅 Agurk har kort «shelf life» pga bla det høye vanninnholdet. Det sies at du ikke skal ha den i kjøleskap for å beholde mest mulig smak, men det er helt greit å oppbevare den i kjøleskapet. Jeg liker den kald og crisp så jeg har den i kjøleskapet. Anonymkode: 9bafe...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #27 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjernen vår består av 98% vann. Skal vi ikje bare droppe hjernen også? Anonymkode: fb0ed...369 Det er det vel allerede mange som har gjort her inne....? Anonymkode: dd584...c08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #28 Del Skrevet 12. februar 2021 Frøkensina skrev (4 timer siden): Men nå i det siste har det gått rett vest med agurkene mine når jeg har de i den nederste skuffen, som er til grønnsaker. Så da ble jeg forvirret av den «oppbevar agurk i 12 grader» for jeg har slettes ingen 12 graders steder 😅 Min onkel produserte agurk i drivhus, og han sa at den beste måten å oppbevare den på var å putte den i en plastpose og legge den øverst i kjøleskapsdøra. Jeg har adoptert rådet og det funker i alle fall veldig fint for meg 😊 Anonymkode: a7ed2...a0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 12. februar 2021 #29 Del Skrevet 12. februar 2021 Smaker godt. 🙄 Hva er vitsen med appelsin, klementin, vannmelon, honningmelon, cantaloupe, druer... etc. Agurk inneholder dessuten vitamin A. Så ikke kom med noe ala "appelsin inneholder c-vitamin". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #30 Del Skrevet 12. februar 2021 Jeg synes det lukter så metallisk av agurk. Noen som vet grunnen til det? Innelder den mye jern og kobber? Anonymkode: 05e26...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #31 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Min onkel produserte agurk i drivhus, og han sa at den beste måten å oppbevare den på var å putte den i en plastpose og legge den øverst i kjøleskapsdøra. Jeg har adoptert rådet og det funker i alle fall veldig fint for meg 😊 Anonymkode: a7ed2...a0b Frysepose eller rett i bærepose? Anonymkode: 05e26...666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellulven Skrevet 12. februar 2021 #32 Del Skrevet 12. februar 2021 Digg å bruke i salater, på smørbrød osv. Det kan man ikke med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillapb Skrevet 20. februar 2021 #33 Del Skrevet 20. februar 2021 Finnes knapt noe bedre enn helt ferskt nybakt brød med smør, graddost/gulost og agurk 🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå