Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har dere opplevd at mannen har merket på seg at du var gravid før du visste det selv?🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, eller han la merke til at brystene hadde blitt større.

Anonymkode: bb911...d50

• Liker 1
Skrevet

Ja, han visste før jeg gjorde alle gangene.

Anonymkode: c12a9...450

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, han visste før jeg gjorde alle gangene.

Anonymkode: c12a9...450

Hvordan?

Skrevet

Han påstår han visste det med forrige fordi jeg visstnok ble hormonell, men jeg tror ærlig talt ikke på han. Han sa jo ikke noe.

Anonymkode: 0f0a2...75a

Skrevet

Nei. Vi var prøvere (på første måneden) og hverken han eller jeg merket noe. Testet vel tre dager før IKM og fikk positiv test. 

Anonymkode: d1269...8e0

Skrevet

Han lurte på om jeg var gravid fordi brystene var større, han visste jo at det var  mulig i og ned at vi prøvde på det, selv om det tok nesten to år.

Anonymkode: 1122e...1fe

Skrevet
Newgirll skrev (23 timer siden):

Hei!

Har dere opplevd at mannen har merket på seg at du var gravid før du visste det selv?🤔

Hehe ja. Med første. Prøvde ikke, jeg hadde slurvet litt med pillen, så "sluttet" og skulle begynne på nytt brett når neste mensen kom. Mannen var klar over dette altså. Så han fikk velge selv om han ville bruke kondom 😅 vi tenkte vel begge at sannsynligheten var minimal 🙈 

Han merket det ved at jeg klagde på vondt hver gang han knadde meg på puppene.. Jeg hadde ikke tenkt over det, men han spurte om jeg var gravid.. Neeei tenkte jeg og sjekket litt, mensen var en uke forsen iforhold til hva jeg hadde regnet med.. Tok en test dagen etter og den var positiv ❤️

Vi hadde planer om å begynne prøving ca 6 mnd etter dette, så det var helt greit 😊😊

Anonymkode: 7fdae...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...