Gå til innhold

Mår er vaskemaskin greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i 2.etasje. Og vasker klær osv  cirka en gang om dagen. Under meg har jeg en familie på 4, der et barn er 3år, og de har en liten baby. 

har aldri bodd i 2.etasje så vet ikke åssen det er med vaskemaskin for folk under? Vet jo at når man tenker på regler skal den senest være ferdig 23.00. Men vil gjerne vise respekt også med tanke på bråk.  Så når er det ok og vaske på døgnet? 😅

Anonymkode: bd5ce...55d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du i borettslag, og har dere husordensregler? Der står det i alle fall. Jeg tror det er typisk at stilletiden er fra kl 22, og at man ikke skal bråke på søndager.

Anonymkode: bd18d...a1a

• Liker 1
Skrevet

Jeg regner med st leiligheten er bygd etter vanlig byggestandard .

Da kan du vaske når som helst innenfor tidspunkt som er ansett som maxtid ang støy, dvs kl 23 . 
Men for all del, vær hjemme når det skjer 

Anonymkode: 08ebd...62d

Skrevet

Har du slike vibrasjonsdempende knotter under? De skal visst ta det meste av støy.

Du er ellers i din fulle rett til å vaske klær frem til 23.00, men om du har lyst til å være hyggelig så kan du høre med dem om vaskemaskinen er forstyrrende og at du i såfall så langt mulig kan unngå å vaske sent.

Anonymkode: 8802c...f87

• Liker 1
Skrevet

Får en fin nabo og menneske du er! 

Jeg bor slik som deg antar jeg, og blir ikke plaget av vaskemaskin annet enn når jeg skal sove, da den står rett over soverommet mitt.. Spør nabo om det bråker hos de, slik en annen foreslår 🙂 

Anonymkode: 18498...398

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Bor du i borettslag, og har dere husordensregler? Der står det i alle fall. Jeg tror det er typisk at stilletiden er fra kl 22, og at man ikke skal bråke på søndager.

Anonymkode: bd18d...a1a

Ja her skal det være stille til 23.00. Så får og ikke bli kastet ut trenger det være stille til da. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du slike vibrasjonsdempende knotter under? De skal visst ta det meste av støy.

Du er ellers i din fulle rett til å vaske klær frem til 23.00, men om du har lyst til å være hyggelig så kan du høre med dem om vaskemaskinen er forstyrrende og at du i såfall så langt mulig kan unngå å vaske sent.

Anonymkode: 8802c...f87

Ja handler jo om at jeg vil være hyggelig og heller ha et godt nabo forhold, koster meg ingenting og ikke la den bråke til alle døgnets tider, vært fall når jeg vet hvor tungt det til tider kan være med både småbarn og baby. Har ikke knotter, men den er jo kliss ny. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Får en fin nabo og menneske du er! 

Jeg bor slik som deg antar jeg, og blir ikke plaget av vaskemaskin annet enn når jeg skal sove, da den står rett over soverommet mitt.. Spør nabo om det bråker hos de, slik en annen foreslår 🙂 

Anonymkode: 18498...398

Takk 🌸 Skal nok høre med de etterhvert, bare komme rett tidspunkt til og ta en prat. Hehe 

Anonymkode: bd5ce...55d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...