AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Jeg holder på å tørne. Fram til koronaen hadde jeg et fritt og ganske aktiv sexliv. Som singel kvinne er det relativt ukomplisert. Herlig og spennende. Mest oppturer og noen skuffelser. Men nå har det blitt svært lite i snart et år. Jeg hadde riktignok en pulevenn sist sommer, men han reiste et annet sted for å studere. Siden har jeg hatt ordentlig sex tre ganger. Ellers har jeg slitt ut noen vibratorer og annet leketøy. Det er absolutt ikke det samme. Savner virkelig å kjenne en skikkelig pikk igjen. Har alle single det slik, eller er det noen som har et tips til hvordan man kan fikse sexlivet i disse tider? Anonymkode: bcf98...903
Milky Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 Hva er egt problemet her? Er ikke sånn at man automatisk får corona når man møter en random person. Er bare å møtes for sex... er ikke så lett å møte folk ute men finnes massevis av nettsider og apper 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Har bare èn nærkontakt, så tok meg friheten til å melde en jeg har ligget med noen ganger før, han var også innafor med nærkontakter og sa til min glede ja. Har vært glad og energisk i to uker etterpå, for første gang siden i sommer. Sex og nærhet har SÅ mye å si for livskvaliteten. Anonymkode: efd57...997 5
Gjest Smeltemann Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Om du er så attraktiv ts. Så kan det vel ikke være vanskelig å finne en knullevenn.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 Jeg er ikke interessert i random sex til vanlig heller. Anser sjansen til å få meg kjæreste som like høy som andre år. Hvorfor kan du ikke bare skaffe deg en kjæreste? Å baserer sexlivet sitt på randoms gir aldri spesielt mye sex. Anonymkode: 556cd...4d5 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke interessert i random sex til vanlig heller. Anser sjansen til å få meg kjæreste som like høy som andre år. Hvorfor kan du ikke bare skaffe deg en kjæreste? Å baserer sexlivet sitt på randoms gir aldri spesielt mye sex. Anonymkode: 556cd...4d5 Trenger ikke være i et forhold for å ha fantastisk sex, så lenge det er seksuell kjemi og trygget i bildet. «Bare å finne seg en kjæreste»? Man blir forhåpentligvis ikke sammen med hvem som helst bare for å få fast tilgang til sex Anonymkode: efd57...997 2
AllahBallah Skrevet 11. februar 2021 #8 Skrevet 11. februar 2021 Spicymami skrev (10 minutter siden): Hva er egt problemet her? Er ikke sånn at man automatisk får corona når man møter en random person. Er bare å møtes for sex... er ikke så lett å møte folk ute men finnes massevis av nettsider og apper Vedkommende hadde vel et behov for å fortelle andre ukjente at hun har et aktivt sexliv 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #9 Skrevet 11. februar 2021 Hold deg på KG en periode, så blir du gradvis indoktrinert i filosofien om at sex er æsj og pikk er motbydelig 🤣 Anonymkode: 26e91...164
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #10 Skrevet 11. februar 2021 Nei. Det finnes andre ting å tenke på enn det. Anonymkode: 25fe5...d48
Bamseklemmer Skrevet 12. februar 2021 #11 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg holder på å tørne. Fram til koronaen hadde jeg et fritt og ganske aktiv sexliv. Som singel kvinne er det relativt ukomplisert. Herlig og spennende. Mest oppturer og noen skuffelser. Men nå har det blitt svært lite i snart et år. Jeg hadde riktignok en pulevenn sist sommer, men han reiste et annet sted for å studere. Siden har jeg hatt ordentlig sex tre ganger. Ellers har jeg slitt ut noen vibratorer og annet leketøy. Det er absolutt ikke det samme. Savner virkelig å kjenne en skikkelig pikk igjen. Har alle single det slik, eller er det noen som har et tips til hvordan man kan fikse sexlivet i disse tider? Anonymkode: bcf98...903 Jeg har tenk på det samme... folketallet vil jo gå drastisk ned de neste årene. Ikke at jeg har tenkt å gjøre noen gravide altså, men det er nok noe statsministeren skulle ha tenkt på som ønsker seg flere barn i Norge... I det forsøket av å lage barn kan man jo bare hoppe av i svingen🙈 Kan man ikke bare teste seg da? Får man skriftlig beskjed? Heldig du som har leketøy da, men jeg savner faktisk kvinnen som strammer seg rundt pikken like mye som deg... Akkurat nå fikk jeg lyst til å leie ut kjellern gratis, bare det kommer noen som som er glad i pikk🤪
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #12 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Trenger ikke være i et forhold for å ha fantastisk sex, så lenge det er seksuell kjemi og trygget i bildet. «Bare å finne seg en kjæreste»? Man blir forhåpentligvis ikke sammen med hvem som helst bare for å få fast tilgang til sex Anonymkode: efd57...997 Du om det. Jeg har ingen glede av en fremmed kropp som jeg risikerer er full av skabb, kjønnssykdommer og faenskap og det er ubegripelig for meg at sånn skit er noe å savne. Jeg er glad i sex, og ser ingen grunner til å ha forhold om det det ikke er fundert på masse følelser, nærhet og sex. Hva ellers skal man bygge forhold på? Å bygge forhold på sjekklister, hus, biler og barn som noen gjør pleier å ende med uroskap. Anonymkode: 556cd...4d5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #13 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg holder på å tørne. Fram til koronaen hadde jeg et fritt og ganske aktiv sexliv. Som singel kvinne er det relativt ukomplisert. Herlig og spennende. Mest oppturer og noen skuffelser. Men nå har det blitt svært lite i snart et år. Jeg hadde riktignok en pulevenn sist sommer, men han reiste et annet sted for å studere. Siden har jeg hatt ordentlig sex tre ganger. Ellers har jeg slitt ut noen vibratorer og annet leketøy. Det er absolutt ikke det samme. Savner virkelig å kjenne en skikkelig pikk igjen. Har alle single det slik, eller er det noen som har et tips til hvordan man kan fikse sexlivet i disse tider? Anonymkode: bcf98...903 Jeg er demiseksuell, så leketøyene mine er alt jeg trenger 😅 Tilfeldig sex har aldri appellert til meg. Men løsningen her er jo å finne seg en «venn» som en fast sexpartner. Anonymkode: 82c08...c15
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #14 Skrevet 12. februar 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Du om det. Jeg har ingen glede av en fremmed kropp som jeg risikerer er full av skabb, kjønnssykdommer og faenskap og det er ubegripelig for meg at sånn skit er noe å savne. Jeg er glad i sex, og ser ingen grunner til å ha forhold om det det ikke er fundert på masse følelser, nærhet og sex. Hva ellers skal man bygge forhold på? Å bygge forhold på sjekklister, hus, biler og barn som noen gjør pleier å ende med uroskap. Anonymkode: 556cd...4d5 Er jo nettopp det jeg skrev, man blir ikke bare sammen med hvem som helst, da du skrev «hvorfor ikke bare skaffe deg en kjæreste». Sånt er det ikke bare å skaffe seg raskt og enkelt, da det forhåpentligvis skal være viktige faktorer på plass for at det skal vare. Anonymkode: efd57...997 1
Gjest Acer Skrevet 12. februar 2021 #15 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 16.29): Jeg holder på å tørne. Fram til koronaen hadde jeg et fritt og ganske aktiv sexliv. Som singel kvinne er det relativt ukomplisert. Herlig og spennende. Mest oppturer og noen skuffelser. Men nå har det blitt svært lite i snart et år. Jeg hadde riktignok en pulevenn sist sommer, men han reiste et annet sted for å studere. Siden har jeg hatt ordentlig sex tre ganger. Ellers har jeg slitt ut noen vibratorer og annet leketøy. Det er absolutt ikke det samme. Savner virkelig å kjenne en skikkelig pikk igjen. Har alle single det slik, eller er det noen som har et tips til hvordan man kan fikse sexlivet i disse tider? Anonymkode: bcf98...903 Ærlig talt ! Mange kjekke gutter / menn der ute som utvilsamt føler savnet etter en sengevarmer nå i vinterkulden. Her er det vel bare om å gjøre å vera litt kreativ, positiv omtanke. Kanskje invitere noen på en uhøytideleg romantisk pizzafest m/ vin til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå