AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg sliter litt med lite fukt i skjeden, rett og slett. Sånn har det alltid vært, jeg har bare ikke noe særlig utflod, og jeg produserer svært sparsomt med smøring i forbindelse med sex. Vi bruker glidemiddel, men jeg er alltid "ødelagt" i skjeden etter sex, og må ha rundt fem dager på å gro og bli kvitt sårhet. Sånn er det nok bare for meg fra naturens side, og nok om det. Det jeg lurer på, er om noen damer der ute har noe tips til piller, kapsler eller kremer - gjerne med probiotika - som jeg kan bruke til hverdags (altså ikke til sex) når skjeden føles litt vel tørr? Det er fint om det er gode ingredienser, og faktisk er bra for meg. Gjerne ikke superdyrt, heller. Takk for alle innspill. Anonymkode: 9fb45...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 11. februar 2021 #2 Del Skrevet 11. februar 2021 Spenol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Del Skrevet 11. februar 2021 lsklars skrev (2 minutter siden): Spenol Det er for spener og jur.. Anonymkode: 7eedc...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Del Skrevet 11. februar 2021 Spør legen Anonymkode: 7be76...a60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Del Skrevet 11. februar 2021 Ville spurt legen. Kan nok hende det er en grunn til tørrhet. Men ellers finnes det jo intimgel på apoteket eller også på Normal, i en serie som heter Alva. Den er ganske rimelig. Høres veldig kjipt ut å bli sår i dagesvis. Anonymkode: 4eadc...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Del Skrevet 11. februar 2021 Multi-gyn ActiGel bruker jeg, synes den fungerer veldig bra mot tørr skjede i hverdagen. De har den på Farmasiet.no til 129.- nå. Den er dyrere på apoteket. Anonymkode: 341ca...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Del Skrevet 11. februar 2021 Takk for gode tips! Produktene skal sjekkes ut. * Å gå til legen tror jeg ikke har noe for seg, siden jeg alltid har vært sånn. Jeg er 30 år nå, det har ikke vært noen forverring, og jeg tror ikke det er noe galt med meg, hvis dere skjønner 🙂 Anonymkode: 9fb45...17d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #8 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for gode tips! Produktene skal sjekkes ut. * Å gå til legen tror jeg ikke har noe for seg, siden jeg alltid har vært sånn. Jeg er 30 år nå, det har ikke vært noen forverring, og jeg tror ikke det er noe galt med meg, hvis dere skjønner 🙂 Anonymkode: 9fb45...17d Men har du faktisk forsøkt å oppsøke en dyktig gynekolog? Jeg ble forøvrig litt ørken av p-piller. Anonymkode: 346d9...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #9 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men har du faktisk forsøkt å oppsøke en dyktig gynekolog? Jeg ble forøvrig litt ørken av p-piller. Anonymkode: 346d9...262 Samme her! Fikk tørre å såre slimhinner i skjeden av p-piller Anonymkode: fc7d5...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #10 Del Skrevet 11. februar 2021 Hvis du alltid har gått på p-piller eller annen hormonprevensjon kan det være årsaken. For meg ble det iallfall helt annerledes der nede når jeg sluttet på pillen. Jevnt over mer fukt, og når jeg fikk eggløsning igjen opplevde jeg å bli tent på et helt annet nivå enn tidligere og dermed også mer våt 👍🏻😊 Anonymkode: 7a4dc...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #11 Del Skrevet 11. februar 2021 Beklager å måtte spørre, men blir du skikkelig "oppvarmet" i kropp og følelser av din partners nærvær? Bruker dere lang nok tid og på en slik måte som du liker, før dere setter i gang? Anonymkode: ead85...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #12 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 15.14): Multi-gyn ActiGel bruker jeg, synes den fungerer veldig bra mot tørr skjede i hverdagen. De har den på Farmasiet.no til 129.- nå. Den er dyrere på apoteket. Anonymkode: 341ca...ba4 Jeg brukte også denne! Jeg slet ofte med å bli våt, men etter en periode med denne gelen bedret det seg. Siden jeg alltid hadde et stort fokus på at jeg ikke ble våt nok når jeg var kåt, vil jeg si at denne var redningen, fordi den tok vekk det fokuset og jeg slappet mer av. Nå har jeg som oftest ikke problem med å bli våt lenger Anonymkode: be8b3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #13 Del Skrevet 13. februar 2021 Går du på hormonprevensjon? Anonymkode: 99dfe...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå