Chara Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Jeg er gravid (med termin i okt) og det blir akkurat 2,5 år mellom førstemann og andremann. Er det behov for tvillingvogn da eller hvordan har dere med barn med samme aldersforskjell løst dette? 😊
Cer3s Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Kommer helt ann på. Min toåring nekter å sitte i vogn så gadd ikke bryet når lillesøster kom til verden
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 Det kommer vel ann på om eldste barnet fortsatt bruker vogn..? Jeg hadde evt ventet til minste var født og sett ann behovet. Tror du kan få de fleste søskenvogner kjapt levert 👍🏻 Anonymkode: e4b29...bfa
Applehead Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 For min del var det det. Eldste gikk 50% i barnehagen og sov enda på dagtid. Vi hadde blitt veldig låst hjemme hvis vi måtte være hjemme hver gang han skulle sove.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Vi har 13 måneder mellom. Kjøpte tvillingvogn og brukte den max 5 ganger. Yngste var klistremerkebaby (og ville bare sitte i bæresjal) mens eldste løp overalt fra hun var 15 måneder gammel. Så jeg ville ventet og sett an. Anonymkode: e0091...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå