AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Noen som har erfaring med kurs/utdanning fra Folkeuniversitetet? Er det verdt pengene? Anonymkode: b7f99...724
Gjest ti10 Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Kommer an på hva slags fag du skal ta, og på kurslederen. Kommer an på hvor viktig det er for deg. Hvis du skal ta noe yrkesrelatert, bør du sjekke at kurset faktisk fører fram til noe. Meldte meg på et jobbrelatert kurs en gang. Vi lærte jo en del, så helt bortkastet var det ikke, men litt uti kurset fikk vi vite at vi kunne godt ta eksamen, men da måtte vi gå gjennom siste del av boken på egen hånd Som hobbykurs tror jeg det kan være veldig bra, har flere ganger vurdert å melde meg på, men det er klart det vil være avhengig av kurslederens formidlingsevne.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 ikke ts her, men har sett litt på et yrkesrettet kurs i regnskap. men om andre har tips så tar jeg gjerne i mot☺️7500 kr vs feks 11000 på HK eller andre skoler🧐forskjell i pris er ikke så farlig, men har ikke tid eller energi til noe voldsomme greier. trenger mer kunnskap for å kjøre lønn og føre regnskap. er dog litt usikker på F.U og kvaliteten. Anonymkode: 88135...ce8
Annanda Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 (endret) Jeg har studert ved 8 forskjellige nettskoler nå de siste 5 årene. Jeg tok Arbeidsledelse 2-årig fagskole ved folkeuniversitetets fagskole. Det var gratis grunnet kompetansehevingstiltak i forbindelse med Covid-19. Det jeg kan si er at det er noe av det mest bortkastede jeg noensinne har vært med på. Svært uprofesjonelt, masse rot og forelesere som ikke har peiling på hva de driver med. Har vært to svært frustrerende år dette. Jeg kommer i alle fall aldri mer til å ta noe ved Folkeuniversitetet igjen. Av de stedene jeg har studert kommer NLA høyskolen og Høyskolen Kristiania best ut. De har hatt veldig bra opplegg, gode forelesere og er proffe. Ville ha styrt unna Folkeuniversitetet. Det er så mange andre bedre alternativ der ute. Endret 24. juni 2022 av Annanda
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #5 Skrevet 9. januar 2024 Samme erfaring. Er på andre året på FU sin fagskole. Uproft. Bare rot, særlig omkring eksamener. Håpløst opplegg. Aldri mer! Anonymkode: 0ca8f...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå