AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg har fått endel planter i løpet av det siste året, og kjøper potter på bruktbutikken. Har planer om å male de, men overalt jeg ser snakk om det nevnes det bare spraymaling. Jeg har prøvd det på et par, og de blir veldig matte og kjedelige. Hva må jeg bruke for å male de mer spennende? Ønsker å kunne lage gradienter, eller fremheve tekstur på potta, eller prøve meg på å male noe mønster. Tenker spraymaling er en fin base, og så finnes det kanskje noe spray overcoat som kan gjøre de blanke, noen som har forslag til hva? Men hva kan jeg bruke «i midten» for å lage fargevariasjoner osv? Akrylmaling er vel antagelig ikke holdbart nok? Og jeg kunne tenkt meg noe med litt metallisk effekt også. Dette er hovedsaklig til innebruk, men tar gjerne imot forslag på ting som kan brukes ute også. Anonymkode: 57587...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #2 Del Skrevet 12. februar 2021 Dytt Anonymkode: 57587...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå