AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #21 Del Skrevet 12. februar 2021 Traktor skrev (1 time siden): Så dersom man tjener rett under 180 kr timen og bor i for eks. Bangladesh mener du fortsatt at man er lavtlønnet? 🤦 Anonymkode: b5787...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 12. februar 2021 #22 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakker vi om Bangladesh i denne tråden? Jeg tenker lav lønn er rundt 350k. Men oppfattelsen av om man har lav lønn vil jo variere. Selv har jeg 3 år bachelor, 10 års ansiennitet og tjener 460k. Min oppfattelse av lønna mi er at den er lav. Anonymkode: 1d769...d0a Nei, men vedkommende jeg siterte påstod at hvorvidt man har god lønn eller ikke ikke påvirkes av levekostnader. Her satt jeg det på spissen for å poengtere at dette er feil. Endret 12. februar 2021 av Traktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilali Skrevet 12. februar 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 12. februar 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har selv 5,5 års utdanning og 550 000kr i årslønn. Tenker det er helt ok, fordi jeg bor «på bygda». Her er det noenlunde normale boligpriser. Hadde jeg bodd i Oslo f.eks, hadde jeg tenkt jeg selv gikk under «lavtlønnet» fordi jeg ville hatt dårlig økonomi. Anonymkode: 8c32b...439 Som jeg skulle ha sagt det selv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #24 Del Skrevet 12. februar 2021 Syns under 400k er lavt. Selv har jeg 320k i året. Men en god del mindre enn det utbetalt, pga lønnstrekk. Men siden jeg har meget lave levekostnader klarer jeg meg ok nok. Kommer jeg meg noensinne over 400-450k i året blir jeg overlykkelig. K31 Anonymkode: f32c4...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #25 Del Skrevet 12. februar 2021 Under 400k brutto årslønn regner jeg som lite. I min første jobb mens jeg studerte tjente jeg 200kr timen, hadde aldri orket å jobbe for noe mindre enn det. Nå tjener jeg 550k i året med en enkel bachelorgrad, bor ikke i by, har under 1 million i lån (hus og studielån), og lever egentlig veldig godt med det jeg tjener. Hadde jeg bodd i en by hadde jeg hatt dårlig råd. Anonymkode: 331e3...f67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 12. februar 2021 #26 Del Skrevet 12. februar 2021 14 hours ago, Traktor said: Så dersom man tjener rett under 180 kr timen og bor i for eks. Bangladesh mener du fortsatt at man er lavtlønnet? Siden spørsmålet blir stilt på et norsk forum der det skrives på norsk går jeg ut ifra at TS mener i Norge🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå