Gå til innhold

Tok det lang tid for deg å bli gravid etter å ha fjernet P-stav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften egentlig sier - tok det lang tid fra du fjernet P-stav til du ble gravid? 

Vi er begynt å snakke om familieforøkelse, og jeg er veldig spent på hva utfallet blir når jeg endelig tar ut P-staven. Har hatt den i to perioder sammenhengende nå, ca 5 år totalt. Før dette har jeg gått på P-piller, men ble syk av disse og måtte dermed bytte.

Jeg er 29 om alder har noe å si, setter pris på erfaringer. ☺️

Anonymkode: 128a2...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi på 23 ble gravid litt over et år etter hun tok ut p-staven. Da hadde hun og samboeren jevnlig sex uten noen form for prevensjon hele perioden før hun ble gravid, så det tok såpass lang tid før hormonene var ute av kroppen. 

Anonymkode: 662e1...59b

• Liker 1
Skrevet

Venninna mi var 29 år og hadde staven i 10 år, ble gravid første måneden😊

Anonymkode: 12406...8fc

• Liker 3
Skrevet

Jeg tok ut staven i mars det året vi ønsket barn, ble gravid i slutten av april 😊 Så på første forsøk 

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar, dere! 😊 Innså etter posting at denne nok havna i feil underforum, men godt å se at noen tok seg tid til å svare allikevel 😅 Er så sykt spent på hvor lang tid det vil ta den dagen vi velger å ta den ut. Er selvfølgelig veldig individuelt, men allikevel fint å høre litt om andres erfaringer rundt dette. 

Anonymkode: 128a2...1d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...