AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Som overskriften egentlig sier - tok det lang tid fra du fjernet P-stav til du ble gravid? Vi er begynt å snakke om familieforøkelse, og jeg er veldig spent på hva utfallet blir når jeg endelig tar ut P-staven. Har hatt den i to perioder sammenhengende nå, ca 5 år totalt. Før dette har jeg gått på P-piller, men ble syk av disse og måtte dermed bytte. Jeg er 29 om alder har noe å si, setter pris på erfaringer. ☺️ Anonymkode: 128a2...1d0
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Venninna mi på 23 ble gravid litt over et år etter hun tok ut p-staven. Da hadde hun og samboeren jevnlig sex uten noen form for prevensjon hele perioden før hun ble gravid, så det tok såpass lang tid før hormonene var ute av kroppen. Anonymkode: 662e1...59b 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 Venninna mi var 29 år og hadde staven i 10 år, ble gravid første måneden😊 Anonymkode: 12406...8fc 3
Abrakadabra88 Skrevet 12. februar 2021 #4 Skrevet 12. februar 2021 Jeg tok ut staven i mars det året vi ønsket barn, ble gravid i slutten av april 😊 Så på første forsøk 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #5 Skrevet 13. februar 2021 Takk for svar, dere! 😊 Innså etter posting at denne nok havna i feil underforum, men godt å se at noen tok seg tid til å svare allikevel 😅 Er så sykt spent på hvor lang tid det vil ta den dagen vi velger å ta den ut. Er selvfølgelig veldig individuelt, men allikevel fint å høre litt om andres erfaringer rundt dette. Anonymkode: 128a2...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå