Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har Disney Channel om dagen, og jeg er overrasket over hvor mye dårlig tegnefilm som går der..

Er det bare meg, eller har det gått nedover med Disney produksjoner de siste årene? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt enig. Men de skal tross alt fylle opp et program fra seks om morgenen til ni om kvelden.

Skrevet

Er helt enig! Synes det begynner å bli langt mellom de virkelig gode filmene i fra Disney!

Gjest Ingrid78
Skrevet

problemet er at de har masseprodusert så sinnsykt mange serier, spin off fra gode filmer. til og med 10 åringen her i huset kommenterer det. Men hvis man følger med i programmet, dukker det opp noe bra innimellom.

Skrevet

Helt enig. Mye søppel der...men en og annen god tegnefilm også. Så Alice i Eventyrland der for ei stund siden. Har ikke sett den på mange år, det var kjempeskøy!

Skrevet

Blir så satt ut av den avataren din.. Skikkelig jelly-kanin! :ler:

Skrevet

jeg er så enig. Har så lyst til å se den gamle "lille havfruen" filmen.. den med sissel kyrkjebø som stemmen til ariel.. men hver gang det går "den lille havfruen" på disney channel er det en eller annen nyproduksjon som ikke kan måle seg med den gamle filmen. Hater at de skal lage 100 forskjellige episoder av de gamle gode disney filmene...

Skrevet
jeg er så enig. Har så lyst til å se den gamle "lille havfruen" filmen.. den med sissel kyrkjebø som stemmen til ariel.. men hver gang det går "den lille havfruen" på disney channel er det en eller annen nyproduksjon som ikke kan måle seg med den gamle filmen. Hater at de skal lage 100 forskjellige episoder av de gamle gode disney filmene...

Kjøp filmen.. Er en av mine yndlinger den også.. :) Bare lit vanskelig å få tak i..

Skrevet
Kjøp filmen.. Er en av mine yndlinger den også.. :) Bare lit vanskelig å få tak i..

jeg har sett etter den mange mange mange ganger, men finner den ikke!! :/

Skrevet

Den forrige utgaven er vanskelig å få tak i, og er dyr om du først kommer over den. Platinumedition er på trappene, men det kan jo fort ta et år eller to..

Skrevet

Ser ut til at den er planlagt til oktober 2006. (Men askepott platinum kommer oktober 2005, må også kjøpes!)

Skrevet

Er helt enig jeg også. Synes også det blir mye mindre av disney tegnefilmene. Også synes jeg det blir færre. Eller jeg vet ikke jeg.. :sjenert:

Skrevet

Enig! Disney er ikke som før. Savner de gode gamle filmene jeg og.

Skrevet
(Men askepott platinum kommer oktober 2005, må også kjøpes!)

Åh, det ble jeg glad for å lese! Har ønsket meg den lenge.

Skrevet

Av de gode gamle, mangler jeg peter pan og den lille havfruen.. Har snehvit, tornerose, askepott osv.. Eller.. mangler lady og landstrykeren også..

Skrevet

Jeg har de aller, aller fleste på vhs, men de ligger og støver ned. Har ventet i evigheter på at Askepott endelig skal komme på dvd, samlingen blir ikke komplett uten den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...