AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Begynner med at det er rødt, ofte på samme sted, så skimter jeg et hår under huden. Så prøver jeg alltid pirke med nål som ender opp med at det begynner og blø. Renser med pyrisept og smører på bacimycin så avverger vel den verste hudreaksjonen. Burde jeg ha is i magen og vente til håret kommer til overflaten, hvis det i det hele tatt gjør det med tiden? Hvis det ikke kommer til overflaten, hva gjør jeg da? Blir litt smågal av dette! Takknemlig for svar! Anonymkode: fa0c5...767
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Er du mann eller dame? Anonymkode: 38e96...091
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du mann eller dame? Anonymkode: 38e96...091 Dame, som napper enkelte hår som dukker opp mellom øyenbrynene. Anonymkode: fa0c5...767
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Kjøp en barbermaskin og barber dem i stedet. De blir ikke fjernet så grundig som å plukke eller med høvel, men det er stort sett veldig vanskelig å se dem uten å studere dem på noen cm avstand. Det ser uansett mye bedre ut enn inngrodde hår og sår, det er bedre for huden, helt smertefritt og det tar bare noen sekunder. Anonymkode: 4432a...419 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjøp en barbermaskin og barber dem i stedet. De blir ikke fjernet så grundig som å plukke eller med høvel, men det er stort sett veldig vanskelig å se dem uten å studere dem på noen cm avstand. Det ser uansett mye bedre ut enn inngrodde hår og sår, det er bedre for huden, helt smertefritt og det tar bare noen sekunder. Anonymkode: 4432a...419 Takk for tips Men lurer på hva jeg gjør med håret som allerede er inngrodd? Er som regel bare ett inngrodd hår av gangen, heldigvis ikke flere 😛 Anonymkode: fa0c5...767
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 Jeg hadde tatt elektrolyse på de få hårene Da blir hårsekken ødelagt og det vokser ikke mer hår opp fra de hårsekkene . Finn en hudpleier som driver med elektrolyse og snakk med vedkommende om problemet. Anonymkode: 38e96...091 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde tatt elektrolyse på de få hårene Da blir hårsekken ødelagt og det vokser ikke mer hår opp fra de hårsekkene . Finn en hudpleier som driver med elektrolyse og snakk med vedkommende om problemet. Anonymkode: 38e96...091 Det vil koste deg 2-300 kr og problemet er kanskje løst etter én behandling. Anonymkode: 38e96...091 1
ShivaSol Skrevet 13. februar 2021 #8 Skrevet 13. februar 2021 Prøv å gjør det rett etter en varm dusj. I tillegg kan du fukte en pads med varmt vann og holde den på huden en liten stund. Så prøve med en pinsett eller ta en ren pads og dele den i to for så å forsøke å klemme ut håret. Da skader du ikke huden med neglene. Siden varmt vann åpner opp porer osv så trenger du ikke å bruke så mye kraft. Da slipper du sår/arr. Funker for meg. Bruker den samme metoden hvis jeg har fått en kvise(vet at man ikke skal klemme, gjør det kun hvis det er kommet sånn tupp på den) eller inngrodd hår i bikinilinjen også. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #9 Skrevet 13. februar 2021 ShivaSol skrev (3 timer siden): Prøv å gjør det rett etter en varm dusj. I tillegg kan du fukte en pads med varmt vann og holde den på huden en liten stund. Så prøve med en pinsett eller ta en ren pads og dele den i to for så å forsøke å klemme ut håret. Da skader du ikke huden med neglene. Siden varmt vann åpner opp porer osv så trenger du ikke å bruke så mye kraft. Da slipper du sår/arr. Funker for meg. Bruker den samme metoden hvis jeg har fått en kvise(vet at man ikke skal klemme, gjør det kun hvis det er kommet sånn tupp på den) eller inngrodd hår i bikinilinjen også. Takk ❤️ Anonymkode: fa0c5...767 1
ShivaSol Skrevet 13. februar 2021 #10 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk ❤️ Anonymkode: fa0c5...767 Bare hyggelig❤️🌞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå