AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Del Skrevet 11. februar 2021 Har aldri kjøpt noe der før, men det er et produkt jeg vil kjøpe som jeg ikke finner andre steder. Er det trygt å handle? Får opp flere av samme vare, men er det bare å velge den rimeligste eller hva ser jeg etter? Anonymkode: 97ce7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Del Skrevet 11. februar 2021 Kjøp fra en med høy score, betal med paypal. Anonymkode: abb5b...8af 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. februar 2021 #3 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg har handlet fra ebay noen ganger har aldri opplevd noe problemer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Del Skrevet 11. februar 2021 Takk for svar! 😊 Anonymkode: 97ce7...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. februar 2021 #5 Del Skrevet 11. februar 2021 (endret) Du kan se etter hva det blir sammenlagt med postingen siden noen tar mer for dette, og så kan du ta en titt på selgerens tilbakemeldinger fra kunder 😊 Har kjøpt en del på ebay gjennom årene og det har gått bra, bare noen få bomkjøp som var min egen feil Endret 11. februar 2021 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Del Skrevet 11. februar 2021 Jeg har brukt eBay aktivt i flere år, handlet hundrevis av ting. Kjøp fra en selger med høy rating og mange salg, så er det som regel ikke noe problem. Hvis baren ikke kommer eller er skadet får du som oftes refundert pengene. Hvis selger ikke svarer har eBay et veldig bra support system som dekker tapet ditt. Anonymkode: 942cf...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Del Skrevet 11. februar 2021 Ebay er som Finn. Det kommer helt ann på selgeren. Det er ikke Ebay som er selgeren. Sjekk tilbakemelding på selgeren. Anonymkode: 38532...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå