Gå til innhold

Hva skjer med at 80% av alle brudekjoler har åpen rygg for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en kjole som skal være dekkende både foran og bak. Mange av disse åpne ryggene er jo så store at det blir utrolig vulgært. Og de er ikke stort bedre disse åpne "hullene" i ryggen heller 🙈

Denne fks, synes jeg er nydelig foran. Den enorme utringingen i ryggen ødelegger alt. https://www.boozt.com/no/no/by-malina/jolie-gown_28415721/222381685?localLanguage=1&gclid=EAIaIQobChMIoYTs5Nnh7gIVB5eyCh1fOAhEEAQYAyABEgI9k_D_BwE

Anonymkode: 92a02...a60

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever at det er det som er mest inn for tiden, så det er vel ikke så rart. 

Jeg prøvde en nydelig kjole i høst som oppfyller flere av kravene dine. Den var dekkende foran med båthals (tror det heter det). Det var en bitte liten v- på ryggen, altså ryggen var ikke senket mer enn 5-10 cm ned fra nakken så var absolutt heldekkende likevel. Den hadde lange ermer og noe blondedetaljer på ermene. Knapper på ryggen men ellers helt enkel i stoffet. Husker dessverre ikke hvilken designer det var, hvis ikke kunne du sjekket ut om de hadde noen lignende kjoler som passet din stil. 

Anonymkode: 26a91...d59

Skrevet

Fordi det er moderne og fint

Anonymkode: 29263...f1f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg leter etter en kjole som skal være dekkende både foran og bak. Mange av disse åpne ryggene er jo så store at det blir utrolig vulgært. Og de er ikke stort bedre disse åpne "hullene" i ryggen heller 🙈

Denne fks, synes jeg er nydelig foran. Den enorme utringingen i ryggen ødelegger alt. https://www.boozt.com/no/no/by-malina/jolie-gown_28415721/222381685?localLanguage=1&gclid=EAIaIQobChMIoYTs5Nnh7gIVB5eyCh1fOAhEEAQYAyABEgI9k_D_BwE

Anonymkode: 92a02...a60

Sliter med å se hvordan den utringningen er vulgær, om jeg skal være ærlig - og jeg er ganske konservativ av meg. 😬

• Liker 4
Skrevet

Jeg har sett mange kjoler uten åpen rygg i det siste, både på boozt og jjhouse og zalando. 

Forstår heller ikke at en ryggåpning er vulgært, men det er mer upraktisk om du vil bruke en vanlig bh :) 

Anonymkode: 1ac40...1a7

• Liker 2
Skrevet

Hvis du drar til en ordentlig brudesalong, i stedet for å billigshoppe på netthandel, så vil de kunne gjøre enkle endringer som gjør at du slipper å ha åpen rygg om du ikke ønsker det, hvis du likevel på død og liv må ha en kjole som kommer med åpen rygg.

Anonymkode: 41b27...c46

• Liker 4
Skrevet

Har du lest denne tråden? 

Synes for øvrig heller ikke at brudekjolen på bildet hadde en særlig vulgær rygg, og sier meg enig med de som anbefaler deg å dra til en ordentlig brudesalong. :) 

Anonymkode: 9eeca...b6c

• Liker 2
Skrevet

Åpen rygg er classy og pent. Mye bedre enn vulgær utring der puppene tyter ut.

Anonymkode: 5c9f1...ffc

• Liker 1
Skrevet

Åpen rygg er flatterende på de fleste. Langt nedover mot rumpa er jo en ting, men til litt ned på ryggen, som på en vanlig singlet er feminint og pent. 

Anonymkode: 672c7...902

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis du drar til en ordentlig brudesalong, i stedet for å billigshoppe på netthandel, så vil de kunne gjøre enkle endringer som gjør at du slipper å ha åpen rygg om du ikke ønsker det, hvis du likevel på død og liv må ha en kjole som kommer med åpen rygg.

Anonymkode: 41b27...c46

Wow så nedlatende. Hva er galt med å være prisbevisst og handle på nett? Ikke alle vil eller kan bruke enorme summer på kjole for én dag. 

Anonymkode: 0fd03...b70

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 22.51):

Wow så nedlatende. Hva er galt med å være prisbevisst og handle på nett? Ikke alle vil eller kan bruke enorme summer på kjole for én dag. 

Anonymkode: 0fd03...b70

Det går an å leie.... Vil man kjøpe billig er det ikke annet å forvente enn at det stort sett kun finnes det som er in og trendy. 

Anonymkode: 4a9b6...ef3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...