Gå til innhold

Facebook dating, noen som har prøvd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest TheCatLady

Jeg synes den er helt ok. Av en eller annen grunn så ble det etter hvert veldig mange utenlandske menn som ikke matchet det jeg så etter litt engang. 

Jeg er ikke så aktiv der nå, men ser igjennom likes fra tid til annen. Har chattet med noen, men ikke blitt noe av. 

Det er litt som Tinder. Mange som svarer eller ikke sender melding, men greit at du får noe av det samme uten å måtte betale for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hva søker man på for å finne det? 

Anonymkode: 6e54d...b7f

Du finner det inne i appen, trykk på de tre strekene nederst til høyre, så skal du finne den i oversikten der.

Anonymkode: 7d0bd...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du finner det inne i appen, trykk på de tre strekene nederst til høyre, så skal du finne den i oversikten der.

Kan ikke se det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke se det der

Bruk søkefeltet da og søk Facebook dating. Men du må være på mobil, fungerer ikke på pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Bruk søkefeltet da og søk Facebook dating. Men du må være på mobil, fungerer ikke på pc.

Er på mobil, har ikke pc engang. Når jeg søker på Facebook dating så kommer det opp masse forskjellig drit, så derfor lurte jeg jo bare enkelt på hva den heter og hvordan evt logoen ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er på mobil, har ikke pc engang. Når jeg søker på Facebook dating så kommer det opp masse forskjellig drit, så derfor lurte jeg jo bare enkelt på hva den heter og hvordan evt logoen ser ut. 

Det er rart, for når jeg (inne i facebook-appen) søker på facebook dating, kommer det opp som eneste forslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Facebook dating ligger inne i selve Facebook appen, så du må søke der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er rart, for når jeg (inne i facebook-appen) søker på facebook dating, kommer det opp som eneste forslaget.

🤷‍♀️

Screenshot_20210213-225354_Facebook.jpg

Screenshot_20210213-225406_Facebook.jpg

Screenshot_20210213-225537_Facebook.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det til nå, men det kommer jo oppnfolk som befinner seg i Sverige og Danmark og sånt.. det er jo uaktuelt. Jeg vil bare ha opp folk i nærheten. Går ikke det? Finner ikke ut av det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg fikk det til nå, men det kommer jo oppnfolk som befinner seg i Sverige og Danmark og sånt.. det er jo uaktuelt. Jeg vil bare ha opp folk i nærheten. Går ikke det? Finner ikke ut av det 

Jo, det går. Gå inn på tannhjulet oppe i høyre hjørne og så kan man sette avstand. Det har visst jeg glemt å gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du kan endre innstillinger og sette så lang avstand du ønsker. Jeg la inn 40 km som avstand. Da forsvant alle fra Sverige og Danmark. Ser noen skriver at det er flere falske profiler der også nå. Det var det ikke i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Finner du den på Facebook eller er det i app store? 

Anonymkode: f4864...80d

Hos meg ligger det et hjerte nede i selve FB-appen som tar meg dit.

Anonymkode: f862c...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koster det noe  / abbonement?? Kan mine vanlige venner på FB se at jeg bruker tjenesten ,om de ikke selv gjør det ? 

Anonymkode: 76571...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Koster det noe  / abbonement?? Kan mine vanlige venner på FB se at jeg bruker tjenesten ,om de ikke selv gjør det ? 

Nei og nei. Du kan også velge å skjule profilen for venner av venner om du er en skikkelig feiging.

Anonymkode: 602ef...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei og nei. Du kan også velge å skjule profilen for venner av venner om du er en skikkelig feiging.

Anonymkode: 602ef...9c8

Ja,definitivt 🤣, - Takk ! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget en profil (jeg er ts).

Synes det minner mye om Tinder så langt. Flere «lokale» enn på Sukker, så det er jo bra.

Eneste jeg reagerer på nå, er ar jeg får opp menn som er mye lengre borte enn det jeg har valgt og også yngre/eldre menn enn min preferanse. Jaja, vi får se...

Anonymkode: f862c...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...