Gå til innhold

Facebook dating, noen som har prøvd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har jeg laget en profil (jeg er ts).

Synes det minner mye om Tinder så langt. Flere «lokale» enn på Sukker, så det er jo bra.

Eneste jeg reagerer på nå, er ar jeg får opp menn som er mye lengre borte enn det jeg har valgt og også yngre/eldre menn enn min preferanse. Jaja, vi får se...

Anonymkode: f862c...c81

Det er ganske likt Tinder, men uten at det koster noe, og her kan du sveipe så mange du vil (evt til det blir tomt). Fordelen synes jeg er at jeg kan se gjennom dem som har likt meg. Det var noen få der jeg også likte. Og så likte jeg flere som etterpå også likte meg. Dette er en fordel, for da blir ikke sveipingen så tilfeldig. 

Jeg fikk også opp en del utenfor min range både på avstand og alder, men det spiller jo ingen rolle så lenge du kan trykke dem vekk.

LItt morsomt med et par jeg hadde felles kjente med, det var en icebreaker for en samtale. Da kunne vi dele hvor vi kjente personen fra, og så var liksom praten i gang.

Anonymkode: 7d0bd...b83

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åssen funker det a'. har aldri hørt om det? Spørre alle fb-vennene av motsatt kjønn på date og håpe noen sier ja? lol.. dummeste jeg har hørt

Anonymkode: 4bc07...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Åssen funker det a'. har aldri hørt om det? Spørre alle fb-vennene av motsatt kjønn på date og håpe noen sier ja? lol.. dummeste jeg har hørt

Anonymkode: 4bc07...582

Hallo??! Du er på et singelforum der det diskuteres nettdating, og så forstår du ikke at dette også er en dating-app?

Nei, du skal ikke spørre fb-vennnene dine om noe, du får dem faktisk ikke frem i appen.

Anonymkode: 7d0bd...b83

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 22.57):

🤷‍♀️

Screenshot_20210213-225537_Facebook.jpg

Anonymkode: 6e54d...b7f

Ah hos meg ligger "Dating" i en egen rute blant de i det siste skjermbildet ditt. Varierer litt om den er på høyre el venstre side, men den er nå der hvertfall. Jeg har appen for Android om det har noe å si?

(Ja for jeg leste denne tråden i går og bla nysgjerrig. Hadde ikke hørt om det før jeg heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker

Henter opp igjen denne tråden i håp om at noen vet:

Ved et uhell sveipet jeg til venstre på en fyr jeg egentlig mente å like. Så hentet jeg ham opp i "andreinntrykk", og klarte enda en gang å sveipe til venstre (erdetmulig!) Finnes det noen måte å finne igjen fyren på slik at jeg kan matche med ham? (han hadde likt meg).

Anonymkode: 99a24...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Henter opp igjen denne tråden i håp om at noen vet:

Ved et uhell sveipet jeg til venstre på en fyr jeg egentlig mente å like. Så hentet jeg ham opp i "andreinntrykk", og klarte enda en gang å sveipe til venstre (erdetmulig!) Finnes det noen måte å finne igjen fyren på slik at jeg kan matche med ham? (han hadde likt meg).

Det var nok skjebnen, og ikke meningen at det skulle bli 😅

Anonymkode: 4b2ef...c0f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det var nok skjebnen, og ikke meningen at det skulle bli 😅

Anonymkode: 4b2ef...c0f

haha ja kanskje det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Gammel tråd, men jeg vekker den til live. Nysgjerrig på Facebook dating. 
Hvordan er nivået av falske kvinnelige profiler og svindlere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager man en profil som på tinder, eller fungerer Facebook-profilen som en profil?

Er det da flere seriøse mennesker der, eller er «de halvnakne mennene på treningssenter» der inne og? Eller alle de som «ikke vet hva de vil»? 

Anonymkode: df31c...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Bumoa said:

Relativt få ferske, såvidt jeg har sett.

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Lager man en profil som på tinder, eller fungerer Facebook-profilen som en profil?

Er det da flere seriøse mennesker der, eller er «de halvnakne mennene på treningssenter» der inne og? Eller alle de som «ikke vet hva de vil»? 

Anonymkode: df31c...9bc

Lager en profil som på Tinder, men du kan hente info direkte fra FB-profilen.

Det er ganske likegyldige mennesker der, er min erfaring. Får masse likes på Tinder og omtrent ingen der, så antar det er mange som bare lager en profil men aldri bruker den.

Anonymkode: 602ef...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Bumoa skrev (På 23.9.2023 den 14.29):

Det var jeg som laget denne tråden for noen år siden :D 

Jeg er kvinne selv, så kan ikke svare ang falske, kvinnelige profiler. Opplevde å få opp en del rare profiler for menn, mulig de var falske. Det er lenge siden nå, så mulig det er blitt bedre.

Tenkte bare å si for de som fortsatt lurer på om FB-dating er bra, at jeg fant kjæresten min der, så jeg kan gi den tommel opp. Vi har snart vært kjærester i to år ❤️

Anonymkode: f862c...c81

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook dating har mange seriøse og hyggelige personer. Man får gjerne opp venner av venner som man ikke ante at var single. Da har man også en mulighet til å snakke med egne venner for å finne ut av om hvordan personen egentlig er. Jeg endte opp på en date med en fyr med skikkelig mindreverdighetskomplekser derfra en gang, men utover det har de andre datene vært hyggelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
must skrev (På 11.2.2021 den 16.11):

Dette er folk jeg godt vet hvem er, men ikke er venn med på Facebook. Vi har også felles kjente som kompliserer det, eksempelvis at jeg kjenner ekskona, selv om vi ikke er venninner. 

Du kan blokkere folk. Det gjorde jeg med eksen f.eks. for ville ikke få opp han på facebook dating. Det er jo en mulighet for det når vi ikke er venner på face, så derfor blokkerte jeg han på facebook dating (ikke på selve facebook) 

Anonymkode: 0fa2d...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sunshade83 skrev (På 18.10.2023 den 16.57):

Facebook dating har mange seriøse og hyggelige personer. Man får gjerne opp venner av venner som man ikke ante at var single. Da har man også en mulighet til å snakke med egne venner for å finne ut av om hvordan personen egentlig er. Jeg endte opp på en date med en fyr med skikkelig mindreverdighetskomplekser derfra en gang, men utover det har de andre datene vært hyggelige. 

Møter man på andre typer single enn de som er på de vanlige dating appene og nettdatingsidene? 

Anonymkode: f87b6...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...