AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 https://www.underskrift.no/vis/8364/ Kjære deg som er mor, og som venter barn og til deg som planlegger og til deg som også ønsker et barn. Det er ei tøff jente som har opprettet en underskriftskampanje på nett mot regjeringen som mener at far egentlig ikke bør være tilstede under noe av det aller største vi mennesker vil oppleve i løpet av livet. Nå mener jeg ikke bare kvinner men også for dere kommende fedre. Tenk så utrolig tragisk og gå rundt 9 mnd med et barn i magen, eller du vet imrogen at det er din tur til og føde på sykehuset. Også får du ikke mulighet til og ha med partneren din som du spiser. Står opp med og sover med for det meste av dagen. Disse ulogiske retningslinjene som er blitt tilrettelagt for de fødende gir absolutt ingen som helst mening for meg i det hele tatt. Jeg er derfor ei kvinne på 27 år som ikke har hatt noe særlig familie mesteparten av livet. Jeg har vokst opp med en fosterfamilie som ikke tok seg av meg i løpet av de årene jeg vokste opp heller. Jeg har mange halvsøsken som ikke har ønsket å ta kontakt meg meg opp gjennom. Årene. Men heldigvis har jeg klart emg selv på egen hånd. Idag er jeg kommende mor. Jeg har tatt meg utdanning og har jobbet i snart alle de 37 ukene jeg har gått gravid. Jeg har gitt av min sjel og risikert helsa mi for at alle andre rundt meg skal ha det bra. Og ikke minst samfunnet kan ta nytte av hva jeg har å gi dere. I snart 2 år har jeg vært i et fantastisk samboerskap med partneren min. Og nå som jeg nærmer meg fødsel mer enn noen gang så kjenner jeg hvor utrolig lei meg jeg blir for at han kanskje ikke får være med på hele opplevelsen av fødselen for sitt aller første barn. Jeg klarer ikke slutte og stresse og pleier og føle meg helt oppgitt fordi jeg ønsker at han skal se hva jeg går gjennom når jeg føder. Jeg håper derfor at dere alle for ikke bare min skyld. Men for livets gang. For menneskers gang. Og for ikke minst alle de sterke kvinnene som gir liv og som gir oss neste generasjons samfunn kan bidra med en liten signatur for og vise din solidaritet med disse meningsløse reglene for alle som føder. Har født. Og som vil føde i løpet av denne pandemien. Jeg legger ved link til underskriftskampanjen nedenunder og ovenfor. Alt du trenger og gjøre er å bidra med navn og mailadresse for og vise din solidaritet for alle mødre der ute 🌸🌸🌸 https://www.underskrift.no/vis/8364/ Tusen takk til alle dere som bidrar 💟 SAMMEN kan vi bekjempe denne pandemien! Anonymkode: e2100...c85 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå