Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde etter endt svangerskap vanlig permisjon og etter dette har jeg hatt 50% ulønnet permisjon. Har nå 20% permisjon og ønsker å fortsette med dette noen år, men lurer på hvor lenge jeg har krav på det? Har ikke funnet noe spesifikt om hvor lenge man har krav på det og sjefen vet heller ikke. 

Anonymkode: 29521...9a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber du i Staten eller i det private? Uansett følger du Arbeidsmiljøloven og der er det ikke fastsatt antall år.

Skrevet

Dersom du har barn kan du søke velferdspermisjon. Min kollega hadde ingen problemer med å få det i ett år, iallfall. Vi jobber i staten

Anonymkode: 5f4b8...41c

Skrevet

Jeg jobber privat. Hatt ulønnet perm i 2 år nå og det er ikke noe problem å sette inn vikar i de 20% som jeg har ulønnet perm. Men om loven sier feks 3 år så går det ikke. Men vi finner ikke ut av det. Håper det er mulig å ha ulønnet 20% i noen år til. 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg jobber privat. Hatt ulønnet perm i 2 år nå og det er ikke noe problem å sette inn vikar i de 20% som jeg har ulønnet perm. Men om loven sier feks 3 år så går det ikke. Men vi finner ikke ut av det. Håper det er mulig å ha ulønnet 20% i noen år til. 

Du har rett til redusert stilling frem til barnet er 10.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...