AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Til min ekskjæreste. Kan du noengang tilgi meg? Jeg kan ikke ta det tilbake.. men jeg skulle ønske det, for nå ser jeg klårt hvor stygt jeg har behandla deg. Jeg elsket bare deg. Tro på det. Hilsen 35 (flere som trenger å si unnskyld, og be om tilgivelse) Anonymkode: a3a8c...a7e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Til min ekskjæreste. Kan du noengang tilgi meg? Jeg kan ikke ta det tilbake.. men jeg skulle ønske det, for nå ser jeg klårt hvor stygt jeg har behandla deg. Jeg elsket bare deg. Tro på det. Hilsen 35 (flere som trenger å si unnskyld, og be om tilgivelse) Anonymkode: a3a8c...a7e Hva med å heller sende exen din en txt meldig ellerno......lite sannsynlig for at exen din leser dette, haha Anonymkode: 8c42c...e63 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 Det er fra en Hollywood film, med Kevin Spacey. Det kunne vært som på film, ikke sant? Det var ikke bare filmtriks. Anonymkode: a3a8c...a7e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Det der er sutreprat. Jeg ville heller likt å se ei forklaring på oppførselen og hvordan han er eller vil bli bedre. Anonymkode: 206c5...3e9 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Kanskje ekskjæresten er ihuga KG - bruker ?Og da skal fatte dette lille glimtet av et signal ... Anonymkode: b0ee5...42d
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 Så ta mot til deg og fortell henne det, ting blir jo ikke verre. Men godt med sjelero.. lenge siden bruddet? Aldri for sent å forstå seg selv. Kanskje du fremdeles har en sjangse? Uansett, har du gjort noe dumt å såret henne, så fortjener hun å få en ordentlig unnskyldning. Og det er mye bedre å sende en fornuftig melding enn at det blir en avliring på sms under alkoholforgiftning.. Anonymkode: 9aa6c...138
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 Vi er mange ekser som ville satt pris på en unnskyldning med aldri får det. La det bli en mindre med å adressere det til rett person, i stedet for å legge det her. Anonymkode: fe06b...c19 7
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #8 Skrevet 11. februar 2021 Det eneste du kan gjøre for å få tilgivelse her er å la eksen din være i fred og la den hele. Anonymkode: 529d7...7df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå