Gå til innhold

Hvis en har en, kall det -normal trang skjede..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. kan man ved knipeøvelser alene trene musklene nedentil å bli kjempetrang?/få muskler på innsiden av skjedeveggen slik at det føles «fyldigere» der inne? Bare en syk tanke jeg fikk nå😂 trener regelmessig å har merket at sexen blir bedre og er kanskje blitt litt strammere inni.. men kan man nå nye høyder med vagina muskler som med fks magen eller bicepsen? 😅

Anonymkode: 94f96...a43

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

.. kan man ved knipeøvelser alene trene musklene nedentil å bli kjempetrang?/få muskler på innsiden av skjedeveggen slik at det føles «fyldigere» der inne? Bare en syk tanke jeg fikk nå😂 trener regelmessig å har merket at sexen blir bedre og er kanskje blitt litt strammere inni.. men kan man nå nye høyder med vagina muskler som med fks magen eller bicepsen? 😅

Alle muskler kan trenes, også muskler inni der, og det vet jeg av erfaring. Men du må nok trene regelmessig i ca 1 år for å få vaginaen tilbake slik den var i dine ungpikedager. Selv har jeg gått fra å lett kunne ta 3 fingre inni til å måtte presse 2 fingre inn. 

Anonymkode: c880a...9ef

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Så bra at du ser fordelen med å trene knipeøvelser og kroppen☺️ ja, jeg har trenet i snart 6 år med knipeøvelser, og jeg kan si at du får bedre sexlyst også av det, pluss en rekke andre fordeler... De som jeg har "kjent, kan nesten klipe av lisskaren, det kjennes iallefall slik ut😂

Skrevet
Bamseklemmer skrev (38 minutter siden):

Så bra at du ser fordelen med å trene knipeøvelser og kroppen☺️ ja, jeg har trenet i snart 6 år med knipeøvelser, og jeg kan si at du får bedre sexlyst også av det, pluss en rekke andre fordeler... De som jeg har "kjent, kan nesten klipe av lisskaren, det kjennes iallefall slik ut😂

Haha😂 Nice!! Ja absolutt er blitt mye mere følsom innvendig og orgasmene er sterkere!! Nå skal jeg trene masse mere å se da.. er stort sett ganske så trent all over så hvorfor ikke være det innvendig og😎 rart hva som plutselig opptar en i denne kjedelige tiden🥳🥳😛

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Haha😂 Nice!! Ja absolutt er blitt mye mere følsom innvendig og orgasmene er sterkere!! Nå skal jeg trene masse mere å se da.. er stort sett ganske så trent all over så hvorfor ikke være det innvendig og😎 rart hva som plutselig opptar en i denne kjedelige tiden🥳🥳😛

Fortsetter vi med det kan vi ha fantastisk sex til vi blir 90 år🥰Håper jeg treffer deg på en pensjonist-tur🤞🤪

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (47 minutter siden):

Fortsetter vi med det kan vi ha fantastisk sex til vi blir 90 år🥰Håper jeg treffer deg på en pensjonist-tur🤞🤪

Skulle likt å se am du får vetlekaren i givakt når du e 90, neida du, da er den nok bare til i tisse med 😉 

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

😂🥰🥳

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle likt å se am du får vetlekaren i givakt når du e 90, neida du, da er den nok bare til i tisse med 😉 

Haha😂😂 åhh gruer meg til den tid!!! Når tissen bare er til å tisse med! Ja da er det straks slutt på ekte ja..🧐😅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

😂🥰🥳

Fordelen med meg er jo at jeg får tykkere fingre da, de blir jo som ei hånke med middagspølser. Vi skal nok kose oss på bussturen ned til Praha, skifte gebiss, drikke vin og klå litt på hverandre under pleddet😂🥰😇

Skrevet

Legg på deg. Chubby damer er de trangeste. Fett lagres også på innsiden av Vagina. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...