Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet
Skrevet

Jeg har en kjæreste(som jeg selvfølgelig er veldig glad i). I det siste så har jeg visst gjort mye galt. Jeg er usikker, det er uatraktivt.. Når jeg står opp for meg og konfronterer han angående ting, skaper jeg problemer utav ting som ikke er det.. Jeg liker å gå ut med venninnene mine, men dersom jeg planlegger å gå ut en lørdag uten han, velger jeg dem fremfor han.. Men sitter jeg inne, er jeg asosial og har ikke noe liv uteno han..

Jeg er også typen som tyr til obiltelefon når jeg kjeder meg.. Og nå virker det som om han synes jeg maser.. Han lar rett og slett bare være å svare.. Er 2-3 sms om dagen mye når man er kjærester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal ta dette opp med kjæresten din jeg, for han er jo tydeligvis en liten umulius og han trenger kanskje å bli satt litt på plass. Har ikke noe bedre råd for deg enn at du sier akkurat det du skrev i innlegget.

Skrevet

Synes kjæresten din høres litt merkelig ut! Hvis du vil gå ut med venner, gjør det! Hvis du ikke vil, er du hjemme. Og hvis det er noe som plager deg skal du absolutt ta det opp med han! Ikke la han få styre livet ditt!

Hva som er vanlig av SMS blandt kjærester varier veldig, og det finnes ikke noe fastisvar på det! Det får hvert par finne ut av seg imellom!

Gjest Jiha(d)
Skrevet

Heh...2-3 sms om dagen til kjæresten er ikke mye. Kjæresten min blir bare glad for å høre fra meg :) Be han skjerpe seg....

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

2-3 SMS er jo ikke mye syns nå jeg, men det spørs jo selvfølgelig hvor mye dere ser hverandre da.. :) Forresten høres han litt merkelig ut.. Jeg har hatt det veldig likt som det du har med en eks av meg.. Når jeg tok opp ting så fikk jeg bare "kjeft", og han ba meg skjerpe meg fordi ting ikke var sånn jeg trodde.. Og ofte lot han være å svare på sms, i hvertfall sendte som regel jeg først og sist.. Ang sms så skyldte han på at det ikke var spørsmål i meldingene, og at telefonregningene ble så dyre (!) Kanskje han ikke er interessert nok i deg?

Skrevet

20-30 sms er mye.

Be kjæresten din slutte å være så barnslig.

Gjest Violetta
Skrevet

Hvorfor skal kjæresten din bestemme om du skal være med venner eller være hjemme? Du er da et selvstendig individ selv om du har kjæreste. Du skal ikke gjøre ting for å bli attraktiv for ham, du skal gjøre det fordi du har lyst.

Skrevet

Håper du er aktiv på egen hånd og ikke bruker all din tid på å vente på han! Du maser jo ikke med et par meldinger, kan være han trenger å ta intiativet selv! Mest sannsynlig vil han savne meldingene hvis du prøver en dag eller to uten.. :ler:

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

3 SMS DAGLIG er mye for meg, og sikkert en del andre gutter med meg. Hvertfall hvis det forventes at man svarer på alle. Det blir nesten 1100 meldinger i året. I tillegg så forventes det vel at han skal ta initiativ noen ganger også til en sms i ny og ne, la oss si halvparten av det du sender. Da ender vi opp på 1600-1700 meldinger i året bare til deg...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Er det virkelig sååå ille å kanskje bruke kanskje maks 1000 kr på meldinger til kjæresten i løpet av et helt år?? Hvis ikke de ser hverandre hver dag så syns jeg IKKE 2-3 sms hver dag er mye! Men hvis hun må sende sms bare han så vidt går utenfor døra og er borte i 30 min, ja, da er det mye..

Skrevet

Jeg syns kjæresten din høres ut som en forbannet idiot som ikke vet å behandle den såkalte kjæresten sin ordentlig. Du sender akkurat så mange sms du har lyst til å plager det ham så får han skaffe seg en annen kjæreste da!

Skrevet

plager det han så burde hun vel ta hennsyn.Men la oss snu det på hode og si at det var hun som synnes han sendte mange sms og alt det andre.

ville dere kvinner da sakt det samme ?

for og være ærlig så tviler jeg

Skrevet
plager det han så burde hun vel ta hennsyn.Men la oss snu det på hode og si at det var hun som synnes han sendte mange sms og alt det andre.

ville dere kvinner da sakt det samme ?

for og være ærlig så tviler jeg

Det kommer an på hvem som stiller spørsmålet! Altså om det er den som spør som selv har problemer, eller om det er den som mener at den andre har problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...