Gå til innhold

Sorgen få snakker om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sorgen etter å ha mistet en bestevenninne er en sorg få snakker om. 
 

Jeg mistet nylig min aller beste venninne i en tragisk ulykke. Hun døde så altfor, altfor tidlig. Hun har vært med meg siden vi var små, og plutselig er jeg nødt til å leve resten av mine dager uten henne. Hun var den mest godhjertede, omsorgsfulle, morsomste og vakreste personen jeg har møtt i hele mitt liv. Ingen er som det hun var. Hun var en så stor del av livet mitt, og jeg synes det er så utrolig vanskelig å komme seg gjennom hverdagen uten å kunne besøke henne, ringe henne, eller sende henne en sms. Hvert eneste gjøremål er litt vanskeligere når jeg vet at verden har blitt litt fattigere. Og jeg kunne ofret hva som helst for å få møte henne en siste gang. Jeg ville fortalt henne hvor mye hun betyr for meg. Hvor glad jeg er i henne. Hvor takknemlig jeg er for tiden vi har hatt sammen. Jeg ville gitt henne en varm klem, og aldri sluppet taket. Men det kan jeg ikke.

Bestevennen min, jeg vet ikke hvor du er lenger nå. Om du er i himmelen. Om du har startet et nytt liv. Om du ikke er noe mer. Men jeg ser deg i alt som er godt. Jeg ser deg i solskinnet, i barnelatter, i stjernehimmelen, i rosebusken, i strandbølgene, i snøfnuggene. Og jeg vil bære deg i hjertet mitt så lenge jeg lever.

Man føler seg så ensom i sorgen etter å ha mistet en bestevenninne.

Stor klem til deg som har opplevd det samme ❤️

Anonymkode: 52c30...485

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

❤️❤️❤️ jeg er helt enig... 

mistet min aller beste venn gjennom flere år til selvmord. De følelsene jeg har kjent på de siste 2 og et halvt åra er utrolig vonde. Jeg føler jeg ser bilen hand overalt, og skvetter når jeg ser en lik bil. Jeg blir minnet på han gjennom musikk hele tiden. Mange skjønner ikke at jeg ikke kommer meg videre med disse tankene om hans bortgang. Ja, hverdagen har gått videre, men tankene kverner i hodet hver dag for det. 
 

støtteklem! Noen venner blir familie, og noen venner deler du mer med enn familie.   
❤️❤️❤️

Anonymkode: e87b8...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...