Gå til innhold

Firefly Lane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare sett et par episoder så langt, men veldig fengende. Også må jeg bare si: H O L Y !! Så kjekk Ben Lawson er i rollen som Johnny!! Verdt å se bare pga han!

Anonymkode: b21fb...05f

• Liker 3
Skrevet

Har akkurat startet på den! Gleder meg til å se resten av episodene :) 

Anonymkode: ecbc0...712

Skrevet

Beste serien jeg har sett på lenge! Slukte den på 2 dager 😅 Håper på en sesong 2 🙏🏻

• Liker 3
Skrevet

Likte den også 😊

Anonymkode: 5bd83...f38

Skrevet

Menn fra Australia og NZ er jo så HEITE spør du meg, nøt også synet av han i serien. Fin serie. 

Anonymkode: f59b6...994

• Liker 2
Skrevet
Ingveis skrev (På 21.2.2021 den 23.49):

Beste serien jeg har sett på lenge! Slukte den på 2 dager 😅 Håper på en sesong 2 🙏🏻

Sett den ferdig nå. 

Og med den slutten så må det jo bli en sesong til.

Anonymkode: 58674...c3b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2021 den 21.49):

Sett den ferdig nå. 

Og med den slutten så må det jo bli en sesong til.

Anonymkode: 58674...c3b

Det tenker jeg også. Virker som det blir det ifølge skuespillerne 😊

Skrevet

Har sett den ferdig nå! Likte den 😃 

Jeg tror også det blir en sesong til. Spent på om de vil bruke hendelser fra boken som ikke ble brukt i sesong 1, eller om de går i en helt annen retning.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2021 den 21.46):

Menn fra Australia og NZ er jo så HEITE spør du meg, nøt også synet av han i serien. Fin serie. 

Anonymkode: f59b6...994

Jeg er heldig å bor sammen med en ;) 

Anonymkode: 09052...606

Skrevet

Teit oversettelse, nesten så jeg ikke gidda se den pga det. «Venninner til evig tid», eller noe sånt fjortis🙄

Anonymkode: c41ed...f6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Teit oversettelse, nesten så jeg ikke gidda se den pga det. «Venninner til evig tid», eller noe sånt fjortis🙄

Anonymkode: c41ed...f6a

Helt enig! Jeg hadde ikke tenkt å se den, men har en venninne som mislikte serien (fordi hun forventet romantisk komedie), og det at hun ikke likte serien fikk meg til å se den 😊

AnonymBruker
Skrevet

Så ferdig denne i går. Trodde ut fra norsk tittel og traileren på Netflix (den forhåndsvisningen som vises automatisk) av intervjuet mellom Kate og Kimber at det skulle være komedie. Så etter 15-20 min holdt jeg på å skru av for jeg synes ikke det var noe morsomt. Glad for at jeg ikke gjorde det da. 

Hvis noen ikke har sett - slutt å les her - SPOILER

Tolket jeg det rett at Johnny omkom i Irak? Telefonen som ringte osv.  Eller var det litt åpent for tolkning og for en sesong 2 der? Jeg tenkte at siden han ikke var i begravelsen så var han nok kanskje død. 

Og hva tror dere har skjedd mellom Tully og Kate? Min teori er at Johnny døde og Kate finner ut at det er Tully som har fikset den jobben til han/overtalt han til å dra og derfor klandrer hun Tully for Johhnys dødsfall. Eneste jeg kunne komme på som kanskje kunne ha såret Kate nok. Evt har det skjært seg skikkelig med et eller annet når de jobbet sammen igjen. 

Anonymkode: 09052...606

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...