AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Vet ikke hvor jeg skal putte denne egentlig, så prøver bare her... Jeg har hatt et forhold til sjefen min i over et halvt år, noe jeg har hatt det enormt vanskelig med. Jeg har hele tiden bare stressa over at alt angående forholdet, med tanke på at det i utgangspunktet er galt osv. Det har fått meg til å ta en del dårlige valg, og følelsene mine har totalt overstyrt. Jeg har spurt i et halvt år om vi kan ta en prat om ting, men jeg klarer faktisk ikke. Har mast, som faen og føler meg helt jævlig for det. Føler meg bare dum og ordentlig psycho. Tingen er at hver gang vi skal ta denne praten, sier han at han ikke gidder å være psykologen min og hvis jeg begynner å grine så er det bare å stikke. I tillegg har han alltid på tv-en og konsentrerer seg mer om den enn om meg. Vet at han ikke bryr seg, totalt, men dette er viktig for min del. Men er vanskelig å faktisk snakke når det virker som om han ikke gidder å høre. Noe jeg skjønner etter å ha mast såpass lenge, men har vært sånn siden start. Jeg lurer bare på hvordan jeg faktisk kan klare å ta opp denne samtalen? For det gjelder fsktidk min trivsel på jobb. Klarer ikke å være streng nok Anonymkode: 6e92e...3a8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Det var litt uklart for meg på hvilken måte dine vanskeligheter har oppstått ? Du smaker om noen dårlige valg . Har det med jobben å gjøre, forholdet el økonomi ? Å ha et forhold til sjefen setter deg i en vanskelig situasjon i forhold til jobben din . Du kan nesten bli rettsløs hvis det oppstår en konflikt . Du burde søke deg etter en ny jobb og komme deg vekk fra den mannen der . Han er ikke bra for deg Anonymkode: 2e64d...d7f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var litt uklart for meg på hvilken måte dine vanskeligheter har oppstått ? Du smaker om noen dårlige valg . Har det med jobben å gjøre, forholdet el økonomi ? Å ha et forhold til sjefen setter deg i en vanskelig situasjon i forhold til jobben din . Du kan nesten bli rettsløs hvis det oppstår en konflikt . Du burde søke deg etter en ny jobb og komme deg vekk fra den mannen der . Han er ikke bra for deg Anonymkode: 2e64d...d7f Dette er jeg veldig klar over, men det er helt umulig å få seg jobb nå som arbeidsledigheten er såpass høy. Har prøvd i et halvt år allerede og har ikke lykkes. Skulle gjerne kommet meg unna, men det går ikke så lenge jeg jobber der. Jeg trenger å finne en måte å trives på enn så lenge, frem til jeg begynner å studere. Situasjonen har satt en stoppe for de tingene koronaen ikke gjorde, noe som har gjort at jeg har mistet absolutt alt, også meg selv dessverre. Trenger bare å snakke med han hvor han faktisk hører. Anonymkode: 6e92e...3a8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Skrevet 10. februar 2021 Han bryr seg ikke om deg, og vil ikke høre. Han vil kun pule deg. Hardt og brutalt, men det er sannheten. Du må finne deg en ny jobb og en ny fyr. Anonymkode: a4fbd...0fd 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han bryr seg ikke om deg, og vil ikke høre. Han vil kun pule deg. Hardt og brutalt, men det er sannheten. Du må finne deg en ny jobb og en ny fyr. Anonymkode: a4fbd...0fd Jeg vet. Var ikke det jeg spurte om. Anonymkode: 6e92e...3a8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #6 Skrevet 10. februar 2021 Men inntil videre så bør du prøve å finne noe andre å betro deg til . Han vil ikke bidra med noe som helst , og det er derfor du føler deg så pyton Anonymkode: 2e64d...d7f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men inntil videre så bør du prøve å finne noe andre å betro deg til . Han vil ikke bidra med noe som helst , og det er derfor du føler deg så pyton Anonymkode: 2e64d...d7f Det vet jeg også. Trenger en ny, men trenger også å trives på arbeidsplassen min så mye som mulig. Anonymkode: 6e92e...3a8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Skrevet 10. februar 2021 Hva er det du forventer ut av en slik samtale? Han her virker ikke som den type person som bryr seg om hva du trenger for å trives på arbeidsplassen. Kan du ikke bare slutte å mase på fyren, gjøre jobben din og så starte å ignorere om han har dårlig oppførsel på jobb. Imens søker du nye jobber og bare går videre i livet og ikke gir 1 kcal i denne idioten. Anonymkode: 372d7...a21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå