Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. når jeg og min kjære går rundt i byen, så hender det ofte at jeg kaster et blikk på andre mennesker. Dama sier at jeg kikker på andre jenter, spesielt rumpene... jeg gjør jo ikke det! sukk,, jeg har sagt et par dumme ting i mitt forsvar som: "det er ikke min skyld at de har så trange bukser" eller "måtte bare kjekke om det var dame eller mann " det er jo veldig mange jenter ute å går nå om sommeren, jeg kan ikke noe for at j kikker på folk. Hun kikker jo på heite manneoverkropper som går forbi, og hun smiler og blir flau... det gjør liksom ingenting. det blir ofte en litt kald stemning mellom oss pga dette her. Noen forslag til hva vi kan gjøre? kansje jeg må få meg sånne briller som blinde har....

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Herregud, det er da umulig å unngå å se på mennesker når man beveger seg rundt i byen. Så lenge du ikke opplagt glor på andre damer, synes jeg det er kjæresten din som har ett problem, ikke du!

Endret av Milah
Skrevet

He he, å skaffe seg mørke solbriller får henne bare til å bi enda mer irritert! Da kan du jo kikke så mye du vil uten at hun har "kontroll".

Men det går an å prøve.

Til saken. Å se på andre mennesker gjør vi vel alle. Jeg kikker på mange rundt meg, det er vel en del av "underholdningen" å se så mange forskjellige mennesker.

Jeg ser på kjekke menn, fordi de er nettopp det, men de er forsvunnet ut av hodet mitt på 10 sekunder.

Jeg ser på damer også, legger merke til hårfrisyrer, klær, sko/støvletter osv. På den måten får jeg med meg det som er i motebildet, plukker opp noen tips.

Jeg ser på folk som vekker oppsikt på en eller annen måte

osv, osv

Regner med mannen min også ser på folk rundt seg.

Det er derimot en uting å glane (sikle) på damer som går forbi (eller menn hvis man er dame) når man er sammen med partneren sin. Synes forresten det er dårlig folkeskikk å gjøre det uansett jeg, da.

Men det er jo ikke det du gjør!

Mulig damen din har negativ erfaring med akkurat det?

Uansett burde dere prate om det, eller du kan vise henne innlegget ditt her.

Skrevet

Vel, det er komplett umulig å ikke se på andre mennesker når du går rundt i byen, med mindre du kikker ned i bakken hele tiden og tar sjansen på at du vil finne veien dit du skal uten å gå i en lysstolpe.

Det er ikke så mye annet du kan gjøre enn å knipe igjen munnen for dumme kommentarer og bare si det som du er, at du ikke kikker på jenter av den grunn hun tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...