AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Hei sønnen min er 2.5 år gammel. Han går ikke på bhg enda. Starter i aug. Hver gang vi går ut så sitter han 80% av tiden i vognen. Jeg ber han gå litt men han vil sitte mest i vognen. Vet ikke om det pga flere lag med klær han har på eller er han den typen som ikke liker å gå så mye. Saken er det qat nr 2 kommer i mai. Da er han eldste akkurat 2.5 år gammel. Vurderer å kjøpe søskenvogn. Vil ha en som er lett å slå sammen. Har sett på baby jogger . Tror det er den som er enkleste å slå sammen?? Men jeg ser at det finnes forskjellig type baby jogger. Hva er forskjellen mellom de? Vi kommer ikke til å bruke vognen så veldig mye. Kanskje noen ganger for henting og levering i bhg eller bruke den litt i kjøpesenter. Hvilken burde jeg kjøpe? Anonymkode: a63d8...4d9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 44 minutter siden, AnonymBruker said: Hei sønnen min er 2.5 år gammel. Han går ikke på bhg enda. Starter i aug. Hver gang vi går ut så sitter han 80% av tiden i vognen. Jeg ber han gå litt men han vil sitte mest i vognen. Vet ikke om det pga flere lag med klær han har på eller er han den typen som ikke liker å gå så mye. Saken er det qat nr 2 kommer i mai. Da er han eldste akkurat 2.5 år gammel. Vurderer å kjøpe søskenvogn. Vil ha en som er lett å slå sammen. Har sett på baby jogger . Tror det er den som er enkleste å slå sammen?? Men jeg ser at det finnes forskjellig type baby jogger. Hva er forskjellen mellom de? Vi kommer ikke til å bruke vognen så veldig mye. Kanskje noen ganger for henting og levering i bhg eller bruke den litt i kjøpesenter. Hvilken burde jeg kjøpe? Anonymkode: a63d8...4d9 Hvis du også sykler ville jeg vurdert en Hamax outback 2. Anonymkode: ec954...e49
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvis du også sykler ville jeg vurdert en Hamax outback 2. Anonymkode: ec954...e49 Nei gjør ikke det desverre🙂 Anonymkode: a63d8...4d9
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Hvis du ikke bruker vogna så nye så er jo babyjogger city select billigere enn city select Lux.... Enklere å få kjøpt brukt også. Hadde kjøpt brukt city select Anonymkode: 0bcc4...063
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis du også sykler ville jeg vurdert en Hamax outback 2. Anonymkode: ec954...e49 Sykkelvogn er jo ikke akkurat brukanes som søskenvogn de første månedene da, selv med babysete. Finfin som søskenvogn når yngste blir ett år. Anonymkode: 0bcc4...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå