AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Del Skrevet 10. februar 2021 Gulvet er grå/sort. Dette er i en entre og hall.... Trenger ny kommode, speil, sittebenk, et par pidestaller, et bilde eller to, og kanskje en hylle med noe krimskrams på. Jeg blir så usikker på hva jeg bør velge. Trappa er i hvitt og eik. Anonymkode: 2b604...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Del Skrevet 10. februar 2021 sort, hvitt, beige:) Anonymkode: 729c6...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Del Skrevet 10. februar 2021 Møbler i eik og hvitt. Bilderammer, metallhylle og andre detaljer i sort. Kanskje et malt møbel, f.eks kommode, i en mørkere grønn? Anonymkode: 8fb05...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Del Skrevet 11. februar 2021 Vi har den på et barnerom, og jeg synes hvitt ble for kaldt. Har noen eikerammer, og de er veldig fine til. Mørkt treverk passer ikke. Men passet gulvet? Ville ikke sett for meg at sort gulv passet til? Anonymkode: 34f66...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #5 Del Skrevet 12. februar 2021 Ser ut som lyse farger passer fint, inkl lyst treverk. Anonymkode: 41b76...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #6 Del Skrevet 12. februar 2021 Lyse gråtfarger passer fint,.f.eks grå sofa. Kanskje vanskelig å få tak i grå hyller og grått bord, men. Hvitt blir litt lyst og svart litt mørkt, syns jeg. Vi har den fargen på et stort soverom, og syns absolutt lysegrått gjorde seg best. Anonymkode: cde24...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 12. februar 2021 #7 Del Skrevet 12. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 23.17): Gulvet er grå/sort. Dette er i en entre og hall.... Trenger ny kommode, speil, sittebenk, et par pidestaller, et bilde eller to, og kanskje en hylle med noe krimskrams på. Jeg blir så usikker på hva jeg bør velge. Trappa er i hvitt og eik. Anonymkode: 2b604...053 Da hadde jeg valgt noe helt nøytralt. Sort, hvitt og eik er begge deler veldig fint til mint synes jeg Iom at du skal endel forskjellig og du allerede har et ganske dominant farge på gulvet hadde jeg latt det styre - og valgt likt materiale i møblene. Pidestallen kan godt være sort/eik tenker jeg. Endret 12. februar 2021 av Fnuggolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå