AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Del Skrevet 10. februar 2021 For noen år siden fjernet jeg en føflekk av kosmetiske årsaker. De siste årene har arret begynt å klø litt. Er dette normalt? Klarer ikke å se noen endringer ut over arret som er der fra fjerningen. Man kan vel ikke få kreft i en føflekk som ikke lenger eksisterer? Anonymkode: 3d5d3...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg har også fjernet en føflekk og jeg klør mye mer nå enn med føflekken. Pga arret klør. Men mitt klødde fra første stund da. Anonymkode: 8ab09...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Del Skrevet 10. februar 2021 Om du har tørr hud generelt og er dårlig på å smøre deg, vil arret gjerne klø først, fordi arrvev ikke er vanlig hud, og er mye strammere og derfor føles lettere irritert. Smør deg hyppig med fuktighetskrem og se om det går over. Anonymkode: 43d06...cad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #4 Del Skrevet 22. februar 2021 Er du usikker, ta en sjekk. Man kan få kreft i føflekker som er borte. Min føflekkreft klødde bare. Anonymkode: 26dcc...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #5 Del Skrevet 22. februar 2021 Mitt arr klør innimellom. Er et kjempedypt arr etter en liten, ikke-kreft føflekk. (har sånne arvelige føflekker). Legen som tok den var ikke så fingernem så det er et langt og dypt arr. Arret er kjempegammelt. Kan gå år mellom når det klør. Det klødde en del i periodevis de første 2 årene. Dette var visst normalt. Nå klør det mest bare om huden er tørr eller lignende. Selve arret (innad) klør ikke lengre. Anonymkode: 06bb9...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #6 Del Skrevet 22. februar 2021 Jeg tok en med laser i ansiktet og to med kniv på rygg/mage, kun den på magen som ikke klør og det er mange år siden jeg tok de. Anonymkode: 13eb9...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå