Gå til innhold

Slettvoll møbler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slettvoll sine møbler. Hva synes du om de? God eller dårlig kvalitet? Har noen møblene fra Slettvoll selv, og liker de veldig godt. Men jeg synes sofaen vår har blitt så nuppete, og det på kort tid 😕 

Anonymkode: e19a8...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes møblene er veldig fine, og dyre. Jeg har ingen erfaring med kvaliteten - da jeg ikke har møbler derifra selv. Men jeg kan nevne at jeg har en svindyr sofa fra Bolia, som jeg har hatt i 8 år, den har ikke en enste nupp enda! Og den er mye i bruk av både voksne og barn. Veldig fornøyd med den. Til sammenligning så har jeg en annen sofa, en billig en, den begynte å nuppe med en gang omtrent. Jeg synes du skal klage iom at dette er en ny sofa, men sett deg inn i vedlikeholdsråd før du eventuelt klager, det er viktig å gjøre alt riktig, du kan heller ikke si de begynte å nuppe for 1 år siden - da reklamasjonener må gjøres med en gang feilene oppstår. Hva kostet sofaen din? Den jeg har koster i dag 75000kr🙈 Men den er stoooooor

Anonymkode: eaed2...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at du bør ta opp dette der du handlet, særlig siden du ikke har hatt møblene lenge.

Anonymkode: 89356...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Slettvoll sine møbler. Hva synes du om de? God eller dårlig kvalitet? Har noen møblene fra Slettvoll selv, og liker de veldig godt. Men jeg synes sofaen vår har blitt så nuppete, og det på kort tid 😕 

Vi hadde forrige sofa i ullstoff i 12 år før vi solgte den videre for 5000.

Har ny sofa i hvitt stoff nå, like fin etter 2 år.

Ta det med butikken! 
Handler konsekvent Slettvoll pgr kvaliteten og service aldri har vært noe annet enn upåklagelig.

Lykke til :) 

Anonymkode: ff221...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffmøblene deres som stoler og sofaer synes jeg er av dårlig kvalitet ja.

Men tremøblene deres er gode. :)

I forhold til kvaliteten og hva man får så er det overpriset, men man betaler mye for merket og utseendet. Liker Slettvoll godt pga designet. På mange måter tidløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vår sofa fra Slettvoll er godt over 10 år gammel, og den ser ny ut enda. Putene holder formen perfekt, og det fins ikke nupper i det hele tatt. Vi er veldig fornøyde.  Vi beholder den gjerne i 10 år til, blir ikke lei av den da den har nøytral farge. 

Anonymkode: a4322...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har både stort stuebord;  og spisebord med stoler fra Slettvoll. Kjempefornøyd og tror virkelig at dette er noe jeg kan ha «for livet»:) veldig fin design og gir stuen et litt ekslusivt uttrykk. Har forresten to lenestoler også med puff og de er jeg også veldig fornøyd med.. er i et slags «filt/ull»-stoff. Har også noen brett til å sette lys og sånn på stuebord og spisebord, samt noen telysestaker og noen pynteputer derfra. Veldig fornøyd med alt. 

ville nok ikke kjørt 100% Slettvoll for det er dyrt og for ensformig i stilen men er supert og ha en god base derfra så kan man ha litt billigere andre ting for å balansere. 

Når det er sagt så syns jeg også

at Bolia er svært dyrt og har opplevd kvaliteten der som svært mye dårligere og lite funksjonelt og vanskeligere å holde pent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...