Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal en samboer lære seg bursdagen til sin samboer. 15 år s forhold og tar feil dag... Unnskylder seg ikke engang, skuffet og sint når jeg avslutter dagen min. 

Anonymkode: 29fa8...7aa

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjønner jeg godt. Ikke noe god følelse å ha. Stor klem til deg❤

Anonymkode: f8f9d...2b1

• Liker 4
Skrevet

Etter 15 år sammen så burde det være ganske lett å huske.

• Liker 1
Skrevet

Burde huskes fra man dater seriøst. Iallefall fra første år som samboer. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne. Har vært med samboer i tre år og jeg er usikker på hvilken dato han har bursdag. Vet mnd da. Glemmer alltid alles bursdager. Jeg har bare innsett at det er sånn jeg er. Er rett som det er usikker på mår ungene har bursdag også. Men jeg elsker de, og mannen og familien min og venner. 

Anonymkode: bb757...93a

• Liker 1
Skrevet

Er det noe å huske på, da? Det står jo på kalenderen som henger på kjøkkenet, og dere har jo snakket om planene for uken. Regner med dere snakket om bursdagen din da dere planla ukens middager, og dere snakket sikkert om det i går da dere avtalte om du/dere hadde tid til frokost på sengen eller ei i dag. Men så har han altså likevel klart å glemme hele bursdagen din?

Anonymkode: 77848...65c

• Liker 2
Skrevet

Dette handler kun om å være respektløs. Hvis han er så distre at han ikke etter 15 år klarer å huske bursdagen til samboeren sin, kunne han ha lagt inn varsel på telefonen.

Hvis jeg hadde gjort noe sånt, ville jeg ha dukket opp med kake og en kjempestor blomsterbukett dagen etter. Det er det minste.

Anonymkode: 9d230...afa

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er håpløs med datoer, derfor har jeg lagt alle fødselsdager og viktige datoer inn i kalenderen på telefonen med et forvarsel som gjør at jeg kan planlegge en liten oppmerksomhet. Derfor husker jeg ikke bare fødselsdager, men første gang vi møttes, den gangen da vi x og første gang vi y. Det koster så lite, selv for en rotekopp som meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det noe å huske på, da? Det står jo på kalenderen som henger på kjøkkenet, og dere har jo snakket om planene for uken. Regner med dere snakket om bursdagen din da dere planla ukens middager, og dere snakket sikkert om det i går da dere avtalte om du/dere hadde tid til frokost på sengen eller ei i dag. Men så har han altså likevel klart å glemme hele bursdagen din?

Anonymkode: 77848...65c

Ja han husker feil dato, synest at det er sårt når han aldri husker etter 15 år.  Samtidig blir han blodig fornærmet når det er andre veien. ( alltid husket  dagen hans). Aldri vært opptatt av feiring men en unnskyldning hadde vært flott å få.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er kvinne. Har vært med samboer i tre år og jeg er usikker på hvilken dato han har bursdag. Vet mnd da. Glemmer alltid alles bursdager. Jeg har bare innsett at det er sånn jeg er. Er rett som det er usikker på mår ungene har bursdag også. Men jeg elsker de, og mannen og familien min og venner. 

Anonymkode: bb757...93a

Jeg er slettes ikke nøye på det men mener at såpass skal man lære seg etter 15 år. Og siden han er veldig opptatt av at andre skal feire han blir dette veldig feil. 

• Liker 1
Skrevet
1000 ord skrev (3 timer siden):

Ja han husker feil dato, synest at det er sårt når han aldri husker etter 15 år.  Samtidig blir han blodig fornærmet når det er andre veien. ( alltid husket  dagen hans). Aldri vært opptatt av feiring men en unnskyldning hadde vært flott å få.

Dessuten har vi ingen kalender, planlegger ikke middager fremover, ingen kaffi på senga. Men etter 15 år, der jeg har fått gaver av min familie på min dag synest jeg det er veldig merkelig at han glemmer datoen. Nei han er ei kjerring,  for han blir veldig sur om jeg ikke kommenterer innen en halvtime , klær eller frisyrer han har. 

• Liker 1
Skrevet

På tide å få seg kalender da

Anonymkode: d5f51...5d4

• Liker 1
Skrevet
1000 ord skrev (7 timer siden):

Så fint at han selv blir blodig fornærmet. Da ville jeg glatt ha oversett bursdagen hans neste gang, og så fikk han bli så fornærmet han bare ville. Regner med at han da tar poenget. Husker ikke han på deg, glemmer du ham.

Anonymkode: 9d230...afa

Skrevet

15 år med skuffelser hver bursdag? Har du snakket med han om at han glemmer alle bursdagene dine men blir sur om DU glemmer noe? Om hvorfor det ikke er like regler for dere begge?

Anonymkode: 8c88e...129

• Liker 1
Skrevet

Legg det inn i kalenderen på telefonen, en årlig begivenhet. Det er jo lett 🙄

Anonymkode: 983e5...7ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

15 år med skuffelser hver bursdag? Har du snakket med han om at han glemmer alle bursdagene dine men blir sur om DU glemmer noe? Om hvorfor det ikke er like regler for dere begge?

Anonymkode: 8c88e...129

Hver gang glemmer han.  Men sier aldri unnskyld for han mener jeg har skyld i at han tar feil dato hver gang. Hørte veldig merkelig ut dette.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Legg det inn i kalenderen på telefonen, en årlig begivenhet. Det er jo lett 🙄

Anonymkode: 983e5...7ca

Mener du at jeg skal gå inn på hans tlf og legge det inn ? Høres veldig merkelig ut, og han selv bryr seg ikke om dette. Da hadde han vel beklaget seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...