AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Dette høres sikkert helt merkelig ut, men jeg ønsker meg ikke mørke øyebryn. Sannheten er at jeg ikke kler øyenbryn så mørke som det er vanlig å ha i dag. (Sant å si er det ganske mange nå for tiden som verken kler fargen eller tykkelsen på øyenbrynene sine, men det er en annen sak.) Jeg er svært lys i huden og har fra naturens side helt fargeløse øyebryn. De er dessuten ganske glisne. Siden det ser ut som om jeg ikke har øyebryn i det hele tatt pleier jeg å farge dem med en lys brunfarge og fylle inn med øyeblyant i samme farge. Jeg synes dette er kjedelig og lurer på om microblading kan passe for meg. Men her kommer problemet mitt: alle eksempler jeg har funnet på microblading viser ganske mørke farger. Det jeg ønsker er en lysere brunfarge. Jeg vil at det skal se naturlig og mykt ut, ikke sint og hardt, som for mørke farger alltid gjør på meg. Er det i det hele tatt mulig å microblade i lysebrunt? Finnes det noen her i landet som er gode på microblading i andre farger enn svart/mørkebrunt? Anonymkode: 368d1...3c2 2
ShivaSol Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 (endret) Mulig du kun har sett microblading av akkurat ferdige bryn. Det meste av fargen vil forsvinne når brynene dine leges.Har en venninne som har gjort det og heller ikke ønsket mye farge. Hos henne så blandet de to farger for å få den fargen som hun ønsket. Dette er mulig å avtale på forhånd. Og det som er kjekt med microblading er jo at fargen ikke er permanent. Man kan endre/etterfylle noen år etterpå også. Siden det bare sitter i det øverste hudlaget. Solvår Hegge(SOL) har over 20 års erfaring med dette og mange andre type behandlinger. De har avdeling i Oslo og Mosjøen. Du kan jo ringe/sende mail til salongen deres for å høre med de. Informasjon om salongen: https://invisibli.no Endret 11. februar 2021 av ShivaSol Mer utfyllende svar 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #3 Skrevet 12. februar 2021 TS her: takk for tilbakemelding Anonymkode: 368d1...3c2 1
ShivaSol Skrevet 13. februar 2021 #4 Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): TS her: takk for tilbakemelding Anonymkode: 368d1...3c2 Bare hyggelig❤️
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #5 Skrevet 14. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 22.12): Dette høres sikkert helt merkelig ut, men jeg ønsker meg ikke mørke øyebryn. Jeg har ingen peiling på microblading, men ville bare si at det høres ikke merkelig ut i det hele tatt. Jeg synes lyse øyenbryn er det helt klart peneste, og mest feminine. Anonymkode: 4d738...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå