AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Jeg har en samboer som mistet sin bror for mange år siden, da han var liten. Jeg har aldri turt å spørre foreldrene hans eller typen min om sin bror, på grunn av at jeg er redd for at de blir veldig lei seg når jeg spør. Samboeren min har aldri nevnt at han hadde en bror. De gangene jeg er på besøk hos foreldrene, har jeg sett ert bilde av min samboer og broren hans flere bilder hjemme. Det jeg er nysgjerrig på er om det forandrer en person femtidsmessig, når det kommer til å miste en i en så ung alder? kjæresten min er ikke så flink til å vise så mye følelser, men det går bra. Han er som sånn han er og er glad for det. Er bare nysgjerrig på om det påvirker i stor grad i å forme et menneske fremtidmessig med å miste en så ungt? jeg burde spørre samboeren min om det, men tørr ikke. Fordi jeg er redd for at han blir lei seg, tenker på det og at jeg skaper en skikkelig dårlig stemning, hehe... Anonymkode: ee0fb...b32
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Tja. Det er nok veldig individuelt. Hvor ung man var, hvor ung var personen de mistet, hvordan skjedde det, osv. Jeg mistet et yngre søsken i ung alder og det har preget meg mye, både fordi det er et stort tap og fordi det var svært traumatiske omstendigheter. Tenker at det er lov å spørre på en fin måte, om det er noe han kunne tenke seg å prate om. Og ta et nei for et nei, hvis det er svaret du får. Anonymkode: f1dc7...ea2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 Jeg mistet faren min da jeg var 8. Barn tilpasser seg jo det meste, så det gikk bra, men var veldig trist. Føler den dag i dag, som 39-åring, en tristhet når jeg tenker på at barna mine aldri har hatt en morfar, når jeg hører andre snakke om sine fedre, når det er farsdag etc. Men det er ikke noe som påvirker meg i hverdagen og når jeg tenker på fremtiden. Han var en fantastisk far, og savner han fremdeles, selv om det er så lenge siden. At han døde mens jeg var så ung, har fått meg til å i voksen alder å foretrekke eldre menn som partnere, så det er kanskje den eneste måten det har bidratt til å forme meg, men det ser jeg ikke på som negativt. Anonymkode: 186b3...618 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå