Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går dere det med telefon? Samboeren min sitter på stua og skravler og da får vi ikke hatt på tv eller snakket ellers. Vi har lite hus og ingen andre rom å snakke i. 

Anonymkode: 918ee...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å skru på lyden på tvn ? Litt etter litt til han tar hintet? 

Anonymkode: 0c9f5...2d5

• Liker 4
Skrevet

Om dere ikke har andre rom å snakke i, så er jo det problemet. Ikke engang soverom? 

Anonymkode: 91ec6...aa4

• Liker 4
Skrevet

Han får gå på soverommet! Eller bor dere i en 1-roms?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan går dere det med telefon? Samboeren min sitter på stua og skravler og da får vi ikke hatt på tv eller snakket ellers. Vi har lite hus og ingen andre rom å snakke i. 

Anonymkode: 918ee...f67

Samboer kan vel sitte på kjøkken eller soverom? Det er uhøflig både mot deg og den som samboer snakker med å holde på sånn i lengden.. 

Anonymkode: dffe0...c2a

• Liker 1
Skrevet

Har dere et hus som bare består av en stue? Ikke en gang bad, soverom eller en liten entre? Snodig planløsning.

Anonymkode: b2237...cbc

• Liker 6
Gjest Smeltemann
Skrevet

La han få snakke i tlf, det meste går i reprise,dere kan se det senere.

Skrevet

Kan du ikke be han gå i et annet rom? Telefonsamtalene her er som regel korte - er de lenger går man i et annet rom :)

Anonymkode: d9387...37a

Skrevet

på stua faktisk ? i stua på kjøkken 

Anonymkode: 8b460...10e

• Liker 2
Skrevet

Merkelig bolig som bare har ett rom. Her går jeg på soverommet hvis jeg skal snakke en stund og samboer slapper av på stua. Han pleier å gå på kontoret, hadde vi ikke hatt dey så hadde nok han også gått på soverommet. Ved korte samtaler holder vi bare et lavt volum, det er greit for begge. 

Anonymkode: aa3cd...68c

• Liker 1
Skrevet

Kan han gå tur ute mens han snakker i telefonen? Det gjør ofte jeg når jeg skal ha lang prat med venner.

Anonymkode: 6c162...d98

• Liker 1
Skrevet

Dette er det verste jeg vet når folk gjør. Det er så frekt.  Har kun opplevd det hvis jeg er hos andre, og blir helt sjokka over at de bare får holde på. 

Telefonen er bærbar, man kan ta den med seg ut. Stua er et oppholdsrom, og spesielt om man har gjester så er jo det helt uhørt å sitte og rope i telefonen der andre oppholder seg. 

Anonymkode: a6866...270

• Liker 3
Skrevet

Jeg har bodd to stykker i en ettroms, og da gikk jeg enten ut i trappegangen eller så gikk jeg meg en tur. 

Anonymkode: 1b1ea...5e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...