AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Skrevet 10. februar 2021 Noen som vet hvor far kan parkere under fødsel og tiden på barsel? Alle parkeringsplassene der er jo maks 5 timer... Og hvor parkerer han når fødselen er i gang? Må han slippe av meg kjøre og parkere, mens jeg må stå ved inngangen til "koronatunellen" og vente til han får parkert? Anonymkode: ae7aa...693
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Skrevet 10. februar 2021 Vi parkerte på vanlig parkeringsplass da vi skulle inn. Parkerte sammen, gikk inn sammen. Sto i koronatunnelen sammen. Senere ordnet de i resepsjon parkeringsbevis så han kunne stå gratis på 5-timers parkeringen. Og der kunne han stå gratis så lenge jeg var på barsel. Om du må inn å føde når koronatunnelen er stengt bruker dere bare inngangen til legevakta. Der står det en vakt, men han slipper dere inn samtidig om du sier at dere skal føde og inn på fødeavdeling. Anonymkode: dd874...09a
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi parkerte på vanlig parkeringsplass da vi skulle inn. Parkerte sammen, gikk inn sammen. Sto i koronatunnelen sammen. Senere ordnet de i resepsjon parkeringsbevis så han kunne stå gratis på 5-timers parkeringen. Og der kunne han stå gratis så lenge jeg var på barsel. Om du må inn å føde når koronatunnelen er stengt bruker dere bare inngangen til legevakta. Der står det en vakt, men han slipper dere inn samtidig om du sier at dere skal føde og inn på fødeavdeling. Anonymkode: dd874...09a Åh, takk for svar!! 🙌 Rart hva man blir liggende å bekymre seg over. Har du født nå nylig? Får far være med inn med én gang eller må han vente til man har fått konstatert 4cm åpning? Anonymkode: ae7aa...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå