Actionjunkie Skrevet 10. februar 2021 #1 Del Skrevet 10. februar 2021 Jeg begynte å trene i år, og har lastet ned nike training club. Der har jeg fått satt opp et treningsopplegg for hver dag. Jeg har nå trent hver dag i 3 uker (ikke hard trening hver dag), men jeg ser verken resultater på vekt eller utseende. Eneste jeg merker er musklene i overarmene. Jeg spiser også sunt, og spiser rundt 1200kcal per dag for å gå ned i vekt, samtidig som treningsopplegget er lagt opp til å bli slank. Jeg skjønner at det ikke går så fort, blant annet fordi jeg ikke jogger eller går lengre turer (fordi det er for kaldt ute). Men når får jeg sett mer resultater? Når begynte dere å se resultater? Og hva funker best? Er ikke interessert i lavkarbo eller superstreng diett. Vil bare spise normal sunn mat og trene, og lurer bare på hvor lang tid det tar før resultatene kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Del Skrevet 11. februar 2021 De pleier ofte å si at det tar 12 uker for en selv å se forskjell. Anbefaler å ta bilder fordi vi ser oss ofte i speilet hver dag og da merker vi ikke forandringen fordi vi ser småforandringer over lang tid. Anonymkode: fbace...3c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Actionjunkie Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De pleier ofte å si at det tar 12 uker for en selv å se forskjell. Anbefaler å ta bilder fordi vi ser oss ofte i speilet hver dag og da merker vi ikke forandringen fordi vi ser småforandringer over lang tid. Anonymkode: fbace...3c4 Takk for svar! Har tatt noen bilder, men syntes nesten de ble verre😂 prøvde også å måle omkrets istedet for vekt, men null forandring der heller😅 men nå er jeg veldig utålmodig når det kommer til dette, så jeg får bare prøve å smøre meg med tålmodighet en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 11. februar 2021 #4 Del Skrevet 11. februar 2021 Hvordan trener du? Hva slags øvelser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Actionjunkie Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 11. februar 2021 (endret) jabx skrev (2 timer siden): Hvordan trener du? Hva slags øvelser? Bruker appen «nike training club», der kan man velge å få satt opp et treningsopplegg. Jeg valgte «lean fit plan», altså en plan for å bli slank. Så det er veldig varierte økter. De setter opp økter for hele uka, så kan man velge å forandre på rekkefølge, dager osv. Man kan også forandre varigheten man ønsker for øktene. Treningsøktene er godt og blandet med yoga, utholdenhet, styrke og mobilitet. Så det er maange forskjellige øvelser, og ingen uke er lik. De legger også inn restitusjonsdager, ut i fra hvor mange dager du har satt opp at du ønsker å trene hver uke. Det er alt for mange øvelser til at jeg skal begynne å ramse opp, men jeg anbefaler deg å sjekke ut appen om den høres interessant ut. Den er helt gratis, og jeg synes den er genial!☺️ Endret 11. februar 2021 av Actionjunkie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå