Gjest Heipådeg Skrevet 18. august 2005 #1 Del Skrevet 18. august 2005 Noen som har oppskrift på et godt, grovt brød med lite karbohydrater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 18. august 2005 #2 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har ingen oppskrift, men jeg har flere steder, hos både baker og i butikk, sett brød som reklamerer med lite karbohydrater. Dessverre så finner du nok ikke et brød som har så veldig lite karbohydrater, i og med at det må mel til for å i det hele tatt få et brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2005 #3 Del Skrevet 18. august 2005 Brød som jeg kjøper på butikker og bakerier blir jeg så lite mett av, derfor tenkte jeg å bake et brød selv. Jeg ønsker å lage et brød med mindre karbohydrater enn vanlig. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 18. august 2005 #4 Del Skrevet 18. august 2005 Velg grovere brød. Speltbrød er jo også et alternativ. Tilsett mye frø og korn, metter og er sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #5 Del Skrevet 19. august 2005 Noen som har oppskrift på et godt, grovt brød med lite karbohydrater? ← Da må du gå på rugbrød. Det er mørkt og grovt og metter mye. Jeg har prøvd å få laget grovt rugbrød,men det var ikke så vellykket, så de kjøper jeg til bakeren. Jeg får de skjært opp, så fryser jeg ned skiver. Det er så mettende at jeg har et brød lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #6 Del Skrevet 19. august 2005 det fins gode og "onde" karbohydrater. fokuser heller på lav glykemisk index brød. som dr.lindbergs brød, det er veldig godt, koster 29 på rema og opptil 35 i andre større butikker. ellers er ingers rugbrød også gunstig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå