Gå til innhold

Skremt av meg selv og "følelsene" mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nylig fått en ny kollega jeg bare har jobbet med noen få uker. Kjente ikke vedkomne fra før, men er jevngamle.

Vedkomne virker veldig hyggelig og allerede inkluderende i oss andre ansatte i bedriften og lille rare meg har klart, etter kort stund å la meg sjarmere noe voldsomt.  

Har fått en god tone med den her personen og har snakket litt løst om forskjellig vi har funnet ut vi har til felles.  

Og nå sitter jeg her hjemme å har ett tankekjør uten like.. 

Hva skjer liksom? Stakkars menneske, som bare prøver å være hyggelig og bli kjent med sine nye kolleger og så er det en slik som meg som nærmest "sikler" på sidelinjen. 😅

Jeg prøver alt jeg kan å slukke en påbegynt brann, for slik kan det virkelig ikke være. Kommer ikke til å si noe, med mindre vedkomne skjønner selv.. 

Hva kan man gjøre for å slukke denne brannen da? Virkelig skremt av meg selv 🙄

Anonymkode: 687e5...12d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du virkelig ikke ønsker å være tiltrukket, prøv å fokuser på vedkommendes irriterende sider. Hold avstand, få tankene over på andre ting og slutt å opphøy vedkommende. Sannsynligvis er mye av det du føler en prosjisering av hva du selv ønsker i en idealpartner.

Anonymkode: 6440b...9a9

Skrevet

Ta tiden til hjelp. Det første man ser av en person er sjelden det den personen egentlig er. De aller fleste spiller delvis skuespill og viser seg og fra sin beste side i møte med nye mennesker. Naturlig nok: det er menneskelig å ønske å bli likt. Men tid og laaaang tid er det eneste som sier hvem en person virkelig er. 

Anonymkode: b4671...5b9

Skrevet

Tja.  Ikke lett når man er i en bli kjent fase å fokusere på negative sider man ikke engang har oppdaget.. 

Når man hører og forsåvidt leser positive ting om denne personen og du merker det stemmer, legger ikke det en demper på at en er betatt heller.. 

Det eneste jeg kan tenke som er negativ er at denne personen mest sannsynlig aldri vil ha romantiske følelser tilbake basert på hva jeg allerede vet om vedkomne.. 

Men man har jo lest og hørt historier.. Men biter ikke fast i håpet om at en slik historie faller ned i mitt fang heller..

Men ja, dere skriver tips man har lest før.. Så er vel opp til meg å "shake it off" 

Takk for at dere svarte 😊

(Ja, jeg er en av de lesbiske på KG) 

Anonymkode: 687e5...12d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...