Gå til innhold

Koronsåpen butikk i Bergen som tar sodastream CO2 patron i innbytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått tom for kullsyre på sodastreamen. Har 2 flasker som jeg pleier å levere til innbytte og ta ut nye. Men nå er jo nesten alt stengt i Bergen pga. "mutantvirus" utbruddet.

Noen som vet om en åpen butikk som tar inn disse, evt som har "leveres i bagasjerommet" løsning og kan ta de gamle i retur? Høres sikkert bagatellmessig ut men her er det ramaskrik nå! 

Anonymkode: 86a90...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvordan det er i Bergen, men jeg jobber i en stor Extrabutikk et annet sted på vestlandet, og vi tar flasker i retur og selger nye 😊

Anonymkode: 2ecc8...4dc

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg tenkte faktisk på coop obs etter at jeg spurte her. Jeg tror ikke at noen av extrabutikkene her er store nok til at de har slikt, men obsen har jo en stor avdeling for annet enn bare dagligvarer. Med mindre de er pålagt å stenge den delen som ikke er for mat.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg tenkte faktisk på coop obs etter at jeg spurte her. Jeg tror ikke at noen av extrabutikkene her er store nok til at de har slikt, men obsen har jo en stor avdeling for annet enn bare dagligvarer. Med mindre de er pålagt å stenge den delen som ikke er for mat.

CoopObs er åpen i alle avdelingene på Vestkanten iallefall..

Skrevet

Har pleid å bytte på rusta, men i de periodene det har vært stengt har jeg byttet på obs, mye dyrere da men 

Anonymkode: 4f9da...d7f

Skrevet

Elkjøp har click and collect, i alle fall. 

Anonymkode: 08822...43b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...