AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1 Del Skrevet 10. februar 2021 Hvilke områder vil du anbefale? Er det mye dopbruk sammenlignet med andre småbyer? Anonymkode: 59f25...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #2 Del Skrevet 10. februar 2021 Arendal er en flott by. Ja det er nok endel rus, men det er fremdeles en fin by. Bor selv ikke langt unna. 👍 Anonymkode: 106e2...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #3 Del Skrevet 10. februar 2021 Arendal er fin. Har hørt det er en del rus, men jeg ser ikke noe til det. Er lite i sentrum da, kanskje derfor. Det er fine områder, Birkelund, hisøy og deler av Tromøya er fine. Jeg ville unngått eydehavn og saltrød om dere skal kjøpe. Vanskeligere å selge bolig i de områdene. (Ble jeg fortalt da jeg skulle kjøpe noe) Anonymkode: 4141b...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #4 Del Skrevet 10. februar 2021 Arendal er fint. Sjøliv om sommeren, ikke langt til ski om vinteren når det er snø. Bra utvalg av butikker. God kommunikasjon til Oslo og Kristiansand. Ikke mer synlig rus enn mange andre steder. Det er vel dessverre ikke så mange rusfrie byer? Ang hus, hva leter dere etter? Budsjett? Type nabolag? Kollektivdekning/gangavstand til jobb? Anonymkode: 7a557...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #5 Del Skrevet 10. februar 2021 Hvor gammel er du? Jeg er fra Arendal og i midten av 30-årene. Hverken jeg eller noen av mine venner har flyttet tilbake til Arendal. Nydelig by om sommeren, men så er det de 9 andre månedene i året.. Vi syns det blir for lite kulturtilbud, for små miljøer og det er en del rusmisbruk, ja. Men jeg kan anbefale områder som Stinta (i høyden, så kan få litt utsikt, og gangavstand ned til byen), Tromøya og Kolbjørnsvik. Anonymkode: 0f857...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #6 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Arendal er fin. Har hørt det er en del rus, men jeg ser ikke noe til det. Er lite i sentrum da, kanskje derfor. Det er fine områder, Birkelund, hisøy og deler av Tromøya er fine. Jeg ville unngått eydehavn og saltrød om dere skal kjøpe. Vanskeligere å selge bolig i de områdene. (Ble jeg fortalt da jeg skulle kjøpe noe) Anonymkode: 4141b...5cd Hva er galt med de områdene da? Anonymkode: 03b2f...710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #7 Del Skrevet 10. februar 2021 Hvordan er det på Rykene og Løddesøl? Anonymkode: 32365...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #8 Del Skrevet 10. februar 2021 Bedre enn Lørenskog, det er litt harry Anonymkode: a5cc7...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #9 Del Skrevet 10. februar 2021 Hvordan er det i Bjorbekk? Anonymkode: 32365...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #10 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke områder vil du anbefale? Er det mye dopbruk sammenlignet med andre småbyer? Anonymkode: 59f25...8a8 Det kommer an på hvordan du liker å bo. Landlig, tett, gammel bebyggelse? Nær sentrum? Med eller uten barn? Selv ville jeg valgt Myra eller Tromøya. Ikke His og ikke Birkenlund. His er for de rike/arvede penger og Birkenlund har høy innvandring og veldig tett befolket. Det er en del narkotika, men verre er folka. UMulig å bli kjent med, det virker som alle har kjent hverandre alltid og nye slipper ikke inn. Folk er generelt falske og baksnakker mye. Mange unge mødre, lavt utdanningsnivå, mange nav-klienter og kriminelle. Hadde heller flyttet et annet sted. Anonymkode: 60f34...264 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #11 Del Skrevet 10. februar 2021 En helt grei bygd. Anonymkode: 07694...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #12 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er galt med de områdene da? Anonymkode: 03b2f...710 Det tar lengre tid å selge bolig der. Så flere boliger som hadde ligget ute over 1 år i disse områdene. Om du vet dere skal bo der resten av livet spiller det ingen rolle om det er vanskelig å selge så lenge dere trives. Anonymkode: 4141b...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #13 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan er det på Rykene og Løddesøl? Anonymkode: 32365...3bb Om du ønsker å bo usentralt ville jeg heller sett på nedenes enn de områdene du nevner, men det er veldig personavhengig hva man ser etter. Anbefaler å reise dit og bli kjent. Anonymkode: 4141b...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #14 Del Skrevet 10. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Om du ønsker å bo usentralt ville jeg heller sett på nedenes enn de områdene du nevner, men det er veldig personavhengig hva man ser etter. Anbefaler å reise dit og bli kjent. Anonymkode: 4141b...5cd Hvorfor ville du heller sett på Nedenes enn Rykene og Løddesøl? Du skriver ikke noe om grunnene dine og da er det ikke så mye hjelp i det. Har vært å sett masse, men kjenner jo ikke miljøene. Anonymkode: 32365...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #15 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvorfor ville du heller sett på Nedenes enn Rykene og Løddesøl? Du skriver ikke noe om grunnene dine og da er det ikke så mye hjelp i det. Har vært å sett masse, men kjenner jo ikke miljøene. Anonymkode: 32365...3bb Jeg mener du må reise dit selv og bestemme selv. Søk opp områdene jeg nevner og ta et valg selv. Jeg vet ingenting om deg og det som er viktig er ikke nødvendigvis det som er viktig for deg. rykene er beryktet og et belastet område, jeg føler meg ikke trygg der, og det tar lang tid å få solgt bolig der. Om du kommer til å trives der eller ikke er det umulig for meg å vite. Det blir uansett bare personlige meninger. Andre kan ha andre erfaringer. Anonymkode: 4141b...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #16 Del Skrevet 11. februar 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg mener du må reise dit selv og bestemme selv. Søk opp områdene jeg nevner og ta et valg selv. Jeg vet ingenting om deg og det som er viktig er ikke nødvendigvis det som er viktig for deg. rykene er beryktet og et belastet område, jeg føler meg ikke trygg der, og det tar lang tid å få solgt bolig der. Om du kommer til å trives der eller ikke er det umulig for meg å vite. Det blir uansett bare personlige meninger. Andre kan ha andre erfaringer. Anonymkode: 4141b...5cd Så et hus på Rykene som ble solgt på bare 7 dager. Hvorfor føler du deg ikke trygg der? Hva mener du med belasta? Anonymkode: 32365...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2021 #17 Del Skrevet 11. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bedre enn Lørenskog, det er litt harry Anonymkode: a5cc7...215 Hva har tråden med Lørenskog å gjøre? Anonymkode: 4ae82...f66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå